Gå til innhold

Manglende mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg venter mitt barn nr 4 og er ca 14 uker på vei. Glir fortsatt inn i alle bukser og venter og venter på at magen skal komme. Joa - er ganske oppblåst til tider, men kjenner ikke livmoren no særlig og magefasongen er foreløpig bare rar.... Flat nederst og buler ut litt nedenfor ribbeina? Hva er dette for no? Brystene er ømme og har vokst TO str! Dette er bare SÅÅÅ annerledes enn de 3 andre svangerskapene. Hva skjer a? Noen som kjenner seg igjen?? Har tanker om at noe er galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har du vært til noe kontroll enda da? Hørt hjertelyd eller tidlig UL?

Hadde bedt om å få det siden du er bekymret for at noe er galt, så kan du få det avkreftet.

Alt er sikkert helt fint. Folk får jo mage til forskjellige tider, og du sier jo selv at puppene sprenges..det er iallefall et bra tegn :-) Men det er synd å bruke energi på uro så greit å bare få det sjekket..

Skrevet

Heia! Kan nå i alle fall skrive under på at ethvert svangerskap er annerledes! Jeg kunne gå i mine vanlige klær fram til uke 18-20 med de to andre! Men denne gangen måtte jeg kjøpe gravideklær fra uke 14. Så jeg trur alt er i orden med magen din, jeg! Du har jo symptomer så det holder! Og livmora er jo til vanlig ikke så høy i uke 14!

Ring legen om du er usikker, da!

Skrevet

Puppene min har også lagt seg ut, men må nok bruke lupe for å se at magen har vokst. Har nettopp vært på UL, så vet alt er fint med den lille. Nå er dette første gang for meg da, så kan jo selvsagt ha noe med saken å gjøre.. Er 15+3 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...