Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 har kjøpt meg denne,men lurer på en ting.Bakpå ryggen(på utsiden),litt langt ned er det sånn borrelås hempe på hver side.Hva er disse til?
Blue Lady Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Det lurer jeg også på... Tror det er sånn man kan feste på understellet for å "stive av" ryggen, slik at den ikke humper opp og ned når man triller på humpete underlag. Men den må tas av om man skal legge den sammen.. Jeg skjønner ikke hva de borrelåsene under det svarte litt rare regntrekket er til... de under fotbrettet når jo rundt, men de som skal under sittedelen når jo ikke hverandre... er jo ca 5 cm for korte jo!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 det kanskje det er ja...Er ihvertfal fine til å feste vognposen i så den ikke glir ned hehe.... Har fått de på regntrekket til å passe jeg...gikk sånn akkurat omtrent,men fikk festet den.
Blue Lady Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Da er det kanskje mine borrelåser som er korte de når akkurat under, er festet på 1 mm kanskje, så de hopper fort av, men er ikke værre enn at jeg syr på nye viss det plager meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå