langevipper Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Og har dere pyntet til jul??? Skulle nesten trodd at når man ikke er i jobb så har man masse tid til å få ferdig julehandlingen i god tid før julaften, men nei ikke her. Jeg har fremdeles ett par gaver igjen og har fremdeles ikke pyntet til jul. Skal vaske juleduken i dag og få den på plass til helgen. Jeg var å kjøpte en reinsdyr bamse med julemusikk på lidl så nå gjenstår det bare å få ryddet litt, finne frem pynten å få alt på plass. Hvordan går det med dere andre????
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Har pynta litt til jul, men skal ikke være her så orker ikke så alt for mye :-) Tror jeg har 5 julegaver igjen å handle :-)
Sigbeth Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Ingen gaver kjøpt her ennå! Har pyntet, men ikke bakt. Men har satt av tid til gavekjøp i morgen, så hvis noen ser et lyn som farer forbi med masse handleposer i barnevogna så er det nok meg....Parkerer barnet hos bestemor så lenge.....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Har èn julegave igjen- og tror jeg vet hva jeg skal kjøpe. Pynten er ikke kommet fram ennå. Skal snart finne fram juleduker, jeg og Og i kveld kommer en venninne- vi skal bake. Blir mest julegodter, for jeg er egentlig ikke noe julekakemons
Mamma til 3 <3 Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Har 3 julegaver igjen=) Pynting blir det ikke så mye av siden vi skal være en del borte i jula. Men litt pynt må frem selvfølgelig=)
Brillemamma Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Vi har kjøpt 2 julegaver... Off, alltid seint ute!
Heira☆ Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Uff, jeg har igjen nesten alle gavenen jeg.... Eneste jeg har pynta med til jul er lysestakene og julestjerna i vinduene. Er jammen ikke så lett når man har en liten en nei. Jeg trodde også at jeg skulle få all verdens med tid. Men så feil kan man ta....
Snupidupi Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Har vært færdie julgavan længe... men pynting skjer ikke før lisj-julaftn... adventspyntn står fremme tel da...men julgardinan e ommen opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå