Gå til innhold

Da er egguttak over...

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Ja da fikk de ut 5 egg, men 2 av de så umodne ut.

Så da får vi telefon i morgen mellom kl 9 og 12 med beskjed om eggene er befruktet. Da er det bare å krysse fingrene.

Fikk en ekstra smertstillende før uttak og et eller annet som gjorde meg søvnig, så da ble det 10-20 minutter med søvn før selve uttaket. Jeg har vondt så jeg har fått med meg 3 paralgin forte som jeg kan ta i løpet av dagen.

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7460259-da-er-egguttak-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg hadde veldig vondt første gangen det sto på så jeg fikk en ekstra med smertestillende før det begynte. Var vondt denne gangen også, men jeg er nok litt ekstra følsom der. har vært litt plaget med støtvondt under sex også jeg så....

Ikke tenk på det du Giggel, det oppleves forskjellig av alle her inne. Husk at noen kjenner så og si ingen ting, jeg er nok bare litt over gjennomsnittet akkurat på dette punktet :-)

Gjest Bjørnen Collargol

Så bra da wea. Deilig å endelig være ruger vel?

Gleder meg til å få på plass 1 eller 2 egg på lørdag jeg også, oghåper virkelig at det klorer seg fast. Kjenner at jeg ikke er noe særlig lysten på en ny runde nå nei.... Har hatt så mye bivirkninger og selv om jeg prøver å sette opp et blidt fjes så har det vært tungt!

Nå håper jeg vi får en postiv test snart :-)

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...