gosnut Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Vil noen se bilde av min lille gode, fine baby?? Ligger under nicket mitt på albumene. Jeg er så stolt!!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 svarte deg på skravle men slenger linken opp her jeg også .... http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/456208
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 så utrolig nydlig..gratulerer...=)
gosnut Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Takk Kine!! Så snill du er og hjelper en stolt og rørt "snartmamma" Klem til deg!!
gosnut Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk Maria!! Jeg er jo sååå stolt!! hehe!!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 hiihhi ingen årsak vet du ) vet jo åssn du har det,må hjelpe hverandre å vise fram nurka våre )
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Hihi.. kjempe herlig!! Likner nesten på en prikk bildet jeg fikk av mitt lille gull på tirsdag. Er det ikke fantastisk å endelig få se den lille som du allerede har ventet på så lenge? Vi fikk vite at det er en jente og min mann smilte fra øre til øre... Har tvilling gutter fra før så nå er stallen komplett (selv om det ikke var av kjønns messige grunner vi ville ha en til). Nå smiler JEG fra øre til øre.... Er vi ikke heldige?
gosnut Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2006 Åååhhh!!! Det er så deilig!! Vi ville ikke vite hva det er, så vi tipper og tipper!! hehe! Akkurat nå har jeg guttefølelse... Hmmm.. Hehe! Det var en fantastisk opplevelse ja... Er helt satt ut og skjønner ikke helt hva jeg gidder å sitte på jobben etter : )
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Morsomt det der med gutte og jentefølelse. I mitt forrige svangerskap var jeg helt sikker på at det var en gutt fra første stund, og så viser det seg å være to! Denne gangen hadde jeg veldig på følelsen at det var jente... og det var det... ....Gå hjem fra jobb, da vel... hehe....Skjønner deg så godt!! Snart er det jul, man er overlykkelig og alt bobler snart over...hvem har vel tid til å tenke på jobb...??? : )
gosnut Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2006 Jobb er oppskrytt for øyeblikket ja : ) tror faktisk jeg sniker meg hjem nå jeg! Kom nå julen så mor kan få langfri!! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå