Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 andre som savner livet før barna kom?? jeg elsker barna mine over alt på jord...men vi fikk dem så fort etter vi var flyttet sammen....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Ja det har jeg også. Jeg p min sambo planla baby sammen i fjor, da var eg 19. I dag har vi flyttet inn i hus og dattera vår er ca 10 mnd:) Eg elsker dattera mi over alt på jord å kunne aldri tenkt meg å bli 20 uten å ha fått henne i livet mitt. Men eg kan trygt si det slik at jeg har tenkt mye på om dette var det rette for meg, og om jeg begynte litt tidligt. Men desse tankene har gradvis forsvunnet, for jeg vet det at uansett hvor gøy jeg hadde det før, er livet mitt blitt mye bere menigsfyllt etter hun kom inn i livet mitt, og vi kan jo gjøre nett det vi vil forda om hun er blitt født, ungdomstida er slett ikke over, men selfølgeligt blir den aldri den samme igjen. Ett stort ansvar venter hjemme:-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 savner å være fri og frank ja ) savner å kunne legge meg ned og sove når jeg vil, spille høy musikk i bilen, dra avgårde uten å måtte tenke på barnepass... mye jeg savner, men ville ikke hatt det istede for lillegutt. han er så 1000 ganger mye mer enn de tingene jeg savner ) har noe å glede meg til hver dag nå: å se den lille nydelige gutten stå og titte på meg i senga når jeg våkner om morgenen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå