Gå til innhold

En liten advarsel!


Isadora nybakt mamma 14.06.07

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen. Har ikke vært her på en stund, skulle reise bort for å ta eksamen, og valgte å konsentrere meg helt om den. Er 11+ 2 iflg siste ultralyd. Hadde hatt øm og sliten mage lenge + store søvnproblemer noen netter, men regnert med at detta var forbigående. Det jeg ikke kunne planlegge var at jeg ble veeeldig syk dagen før første eksamen. Hadde store smerter i mage og korsrygg, og var veldig kvalm + feber. Var livredd for abort, så jeg og sambo dro til legevakta, fikk høre hjertelyd, og ble veldig lettet over det. Når det gjeldt smerter og kvalme sa legen at jeg bare måtte leve med det. Kreket meg gjennom 1. eksamen, men det var et helvete! Fikk ikke sove, eller spise, og hadde vondt hele tiden. Dro på legevakten igjen, tok blodprøver, målte feber, gu og fikk time til UL neste dag. Babyen hadde vokst, blodprøven var fin og alt så bra ut, men smertene var jo der like forbannet.. Så fikk jeg en telefon om ettermiddagen at jeg hadde urinveisinfeksjon som var gått opp i bekken og nyrer. Dette er to dager siden, og jeg har blitt bedre, men har fortsatt vondt, får ikke sove noe særlig og spiser minimalt. Er fryktelig glad for at den lille har det bra, og at jeg er på bedringens vei, men føler at mye av dette helvetet kunne vært unngått hvis jeg hadde fått riktig diagnose og medisin med det samme. Nesten så man må være ekspert selv for å finne noe ut. Har hatturinveisinfeksjon mange ganger, men det har aldri lignet på dette.. Er ergelig over eksamenene som ble utsatt, og julestria som jeg ikke har fått begynt med ennå, men må først og fremst konsentrere meg om å bli frisk. Ville bare si at, får noen av dere lignende symptomer, så vær obs på urinveisinfeksjon, unner ingen å gå gjennom alle disse smertene og bekymringene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...