Beibi82 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Vi har lyst til å prøve igjen når Ingrid har blitt 1 1/2 - 2år =) Jeg var en av de heldige som hadde et tilnærmet knirkefritt svangerskap (noe kvalme og lavt BT..men det er glemt) og GLEDER meg til neste gang!!! Men vil da prøve å få et vårbarn..(fikk det ikke til på første forsøk, men det er lov å håpe ), har lyst til å slippe unna varmen iallefall! klemmer
Snupidupi Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Vi har nu snakka litt om det... men vi må nu se kor det går med to onga først ;D Men skal vi ha en tel så bi det vel når babisn e rundt to år... Men e litt betenkt med at det gikk så fort denne gangen... går det fortere neste gang så spørs det om vi rekk sjukhuset da.... Ja, ja vi får nu sjå...
mensana Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Her i gården blir det nok ikke flere barn..... Var nummer tre dette og det får holde, hihi:-)) - så denne babyfasen skal jeg nyyyyyyyte til fulle!!!!
Sprudle *født en liten jente* Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 samboeren min har begynt å planlegge neste.... han er klar til å sette i gang med en ny en så fort som mulig. jeg vil vente i kanskje 4 år først,siden jeg hadde et helt forferdelig svangerskap + at hun kom så mye for tidlig! Har fått litt skrekken kan man si.... men blir vel en til etterhvert!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 NEEEEIII!!! *grøss*....har fem stykker nå, seks til sammen med sambo sin fra før....nå tar jeg fri resten av livet ;-)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg må nok komme over et vanskelig svangerskap og en tøff fødsel før jeg i det hele tatt tenker på flere barn! Bare tanken på å gjøre dette igjen gir meg frysninger... men jeg vil gjerne ha flere barn så jeg glemmer nok fort!
firebarns mor Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 nei huff . nhå får det jammen holde;) steriliserte meg sammtidig med ks jeg nå.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 neeeeeeei....hehe... hadde jo et forferdelig svangerskap og en hard fødsel,så her skal vi kun kose oss med Malin en stund :-)) Men om 2 år så kanskje d kan prøves igjen :-))
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 sambo spurte meg mens vi ennå var på sykehuset om når vi kunne få den neste.... men det blir ikke med det første, vil komme meg ut i jobb og få jobbet litt først. siden jeg ikke har vært i det virkelige arbeidslivet ennå...
Moniken, mamma til 3 Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Vi har planer om å begynne å prøve igjen om et års tid. Det mest perfekte hadde vært å få nummer to på høsten/vinteren 2008. Men vi brukte så lang tid på å bli gravide med lillegutt, så jeg skal ikke begynne på pillen eller noe. Så om det blir enda tettere, så får det bare bli sånn. Jeg er hvertfall ikke skremt fra å føde igjen, da jeg var heldig og hadde en fin fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå