gosnut Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hei!! Lurte bare sånn på hvordan det gikk på UL i dag : ) Jeg beholder samme terminen og er verdens stolteste i dag!! Babyen er frisk og fin og veldig aktiv!!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Heia!! Endelig kom vi hjem, etter en laaang dag i byen. Skulle shoppe klær og julegaver, men det ble lite av alt. Jeg ble så klar og sliten av å traske rundt. For ikke å snakke om hodepine!! Heh.. ja min UL var jo veldig spennende. Og jeg skjønner ingenting!! Jeg ble satt 3 uker tilbake!!!! Så jeg lurer på hvordan det går an??? For det vil jo si det samme som at mine 3 graviditetstester + den testen jeg tok hos legen slo ut positivt når jeg IKKE var gravid. Hmm... Så jeg må nok flytte til juniklubben da. Meeen, jeg stoler fortsatt ikke på det. For jeg kan ikke skjønne at det går an. Men ellers var alt bare bra. Alt var som det skal. Og det så ut som en liten prinsesse der inne. Akkurat som magefølelsen min sa:) Skal tilbake på ny UL i mellomjula vi da. For å få termindato:) I tillegg så trodde jo hun legen (eller hva de er) at det var noe galt med navlestrengen til lille beibien. Men etter langt om lenge så stemte alt alikevell.
gosnut Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Så kjempe bra!!! Men rart det der med terminen altså... Jeg hadde jo egentlig regnet med at jeg ble flyttet på, men det gjorde jeg altså ikke... Jaja. Fikk 5 nydelige bilder av den lille. Vi ville ikke vite kjønnet, så det blir jo spennende når h*n endelig kommer til verden : )Du får gi en lyd i mellomjula sånn at jeg får vite hvordan det går! Spennende dette!! Jeg var helt utladet i går jeg og la meg rett på sofaen da je kom fra jobb. det var en fantastisk opplevelse å se så masse liv og røre. Jordmor mente det ikke var underlig at jeg kjente Babyen godt da h*n tråkket skikkelig til med bema mot magen min flere ganger : ) Ha en kjempefin dag da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå