Gå til innhold

Hvor mye sover dere?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Sover du/sambo på skift på nattestid? Vi prøver å dele litt på det her..nå som mannen i huset leser til eksamen og er mye hjemme. Men går rundt i koma alikevel synes jeg :P... Zzzz.. Sov vel to sammenhengende timer i natt. GLEDER meg til hun sover litt lengre av gangen!

 

klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... trur æ søv 5-6 tima... litt lite syns æ, men nån netter så får æ meir søvn... så æ overlev... sambo søv så godt han klar om natta og står opp med storesøster om morran, sånn at mammaen får søv litt ekstra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i strekk... amma ho en gang i den perioden.... Men får tel sammen 5-6 tima søvn... men søv faktisk fem tima i strekk første natta hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bynte å lure her..hehe.. Et vennepar av oss har ei på 3mnd som sover fra kl 22:00 til 06:00! krysser det jeg har for at krøkka vår gjør det samme altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten her sover 5-6 timer i strekk om natten.. Han sovner sent da.. sånn i tolv-ett-tiden, og da sover han til rundt 6.. da rekker jeg akkurat å amme før de andre kidsene skal opp kvart over syv. - etter "frokost" pleier han å sove videre. Ofte sover vi sammen og da sover jeg fra jeg /sambo har kjørt barna på skolen (halv ni-tiden) til vi våkner av oss selv.. (ti-ellevetiden..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får minimum 3timer i strekk søvn på natta.... av og til har jeg faktisk sovet i 7 timer i strekk....

det varierer så mye... av å til er hun våken i 3 timer midt på natta og nekter å sove,da er ikke mamma noe morsom å "leke med".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får maks 4 timer søvn i strekk om natten. Første del av natta fra sover han lengst. Legger han rundt 23 og da sover han til mellom 2 og 3, neste "soveøkt" varer mellom 2,5 og 3 timer tenker jeg. Men han sovner ganske rakst etter amming, så det er veldig lite stress med det, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...