Gå til innhold

Hvor mye sover dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover du/sambo på skift på nattestid? Vi prøver å dele litt på det her..nå som mannen i huset leser til eksamen og er mye hjemme. Men går rundt i koma alikevel synes jeg :P... Zzzz.. Sov vel to sammenhengende timer i natt. GLEDER meg til hun sover litt lengre av gangen!

klemm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... trur æ søv 5-6 tima... litt lite syns æ, men nån netter så får æ meir søvn... så æ overlev... sambo søv så godt han klar om natta og står opp med storesøster om morran, sånn at mammaen får søv litt ekstra ;D

Skrevet

5-6 timer i strekk?? ....Heldige du! Det hørtes deilig ut *drømme seg bort*

Skrevet

Nei ikke i strekk... amma ho en gang i den perioden.... Men får tel sammen 5-6 tima søvn... men søv faktisk fem tima i strekk første natta hjemme :D

Skrevet

bynte å lure her..hehe.. Et vennepar av oss har ei på 3mnd som sover fra kl 22:00 til 06:00! krysser det jeg har for at krøkka vår gjør det samme altså

Skrevet

Småtten her sover 5-6 timer i strekk om natten.. Han sovner sent da.. sånn i tolv-ett-tiden, og da sover han til rundt 6.. da rekker jeg akkurat å amme før de andre kidsene skal opp kvart over syv. - etter "frokost" pleier han å sove videre. Ofte sover vi sammen og da sover jeg fra jeg /sambo har kjørt barna på skolen (halv ni-tiden) til vi våkner av oss selv.. (ti-ellevetiden..)

Skrevet

jeg får minimum 3timer i strekk søvn på natta.... av og til har jeg faktisk sovet i 7 timer i strekk....

det varierer så mye... av å til er hun våken i 3 timer midt på natta og nekter å sove,da er ikke mamma noe morsom å "leke med".

Skrevet

Jeg får maks 4 timer søvn i strekk om natten. Første del av natta fra sover han lengst. Legger han rundt 23 og da sover han til mellom 2 og 3, neste "soveøkt" varer mellom 2,5 og 3 timer tenker jeg. Men han sovner ganske rakst etter amming, så det er veldig lite stress med det, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...