Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Gikk inn i uke 33 idag og plutselig så syns jeg magen har sunket. Var for litt siden mye plaget av halsbrann,men nå er det så og si borte. Dette tyder vel på at magen faktisk har sunket?? Men er ikke dette litt tidlig? Samtidig er jeg på en måte litt øm og føler meg hoven nedentil. LItt vanskelig å forklare. Men når jeg f.eks skal tisse er det liksom litt ømt å bruke muskulaturen .... Er dette tegn på nedpress?
25 år gammel mamma Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er 33+4 og magen min har sunket ned og barnet har festet seg.Var på kontroll på tirsdag, men det var helt normalt, som stort sett alt annet, ifølge jm.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 skal til jordmor på mandag.. jeg er 34 uker på vei.Synes magen min har vært langt nede lenge,men får se hva jordmor sier.. Lurer på om hodet har festet seg,men synes han sparker meg så mye i sidene (begge samtidig) så jeg mistenker at han ligger på tvers :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå