Gå til innhold

???????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva jør derre om dagene? har barn på 2 år..og en på 5 mnd....syns det er litt styseli innimellom....

mye alene md di 2 om dagene....

Skrevet

Hei, min er 8 mnd og har ikke særlig lyst til å sitte på fanget. Neida han skal utforske hele leilighetet, uten mammas innblanding. Så her blir det mye sofasitting og tv-tittng.

Men jeg går jo min daglige tur med han (ikke nå i det siste han har vært syk i 2 uker og blir bare verre etter at vi har vær ute, får ikke puste om natten da).

Ellers går jeg på dib-tref og babykino når sjansen byr seg. Og besøker min søster som har friår fra skolen.

Hva med å gå på lekeplassen med to-åringen. Mini kan jo være i sele/sjal/slynge/mai tai og se på. Det må vel være en lekeplass i næreten der foreldre i samme situasjon som deg samles?

Skrevet

Kanskje det finnes en åpen barnehage i nærheten av der dere bor? Der kan det være fint å ta med ungene, sånn at de får treffe andre unger, og slik at du får treffe andre foreldre.

Jeg er hjemme med en på 5 måneder, og jeg synes det er mye å gjøre nå rett før jul! Vasker, rydder, handler litt til jul... Og forbereder middag til de andre kommer hjem fra barnehage/ jobb. Og så dibber jeg litt, da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...