Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 hva jør derre om dagene? har barn på 2 år..og en på 5 mnd....syns det er litt styseli innimellom.... mye alene md di 2 om dagene....
Gjest_1001 Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei, min er 8 mnd og har ikke særlig lyst til å sitte på fanget. Neida han skal utforske hele leilighetet, uten mammas innblanding. Så her blir det mye sofasitting og tv-tittng. Men jeg går jo min daglige tur med han (ikke nå i det siste han har vært syk i 2 uker og blir bare verre etter at vi har vær ute, får ikke puste om natten da). Ellers går jeg på dib-tref og babykino når sjansen byr seg. Og besøker min søster som har friår fra skolen. Hva med å gå på lekeplassen med to-åringen. Mini kan jo være i sele/sjal/slynge/mai tai og se på. Det må vel være en lekeplass i næreten der foreldre i samme situasjon som deg samles?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje det finnes en åpen barnehage i nærheten av der dere bor? Der kan det være fint å ta med ungene, sånn at de får treffe andre unger, og slik at du får treffe andre foreldre. Jeg er hjemme med en på 5 måneder, og jeg synes det er mye å gjøre nå rett før jul! Vasker, rydder, handler litt til jul... Og forbereder middag til de andre kommer hjem fra barnehage/ jobb. Og så dibber jeg litt, da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå