Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er vel klart hun har en søt rompe da tettemor:)

stikker noe lite og spisst ut av magen her, så jeg gjetter på å at påsan her har arva den søte lille bakenden til pappaen sin, ikke min halvdissende låvedør;)

men da føder jeg i kveld evt i mårra da, så tar du det te uka????

hihihi

morsomt at et sånt innlegg kan få folk til å smile..hihi

ja det er pop som må føde i helgen! hun som har vært sååå flink her på bim m lister og innlegg og så søt..så får hun takka ved å gå helt ut.. :O/ men det er ikke for sent enda!!

og trodde du sov jeg, åssssså? må sove om du skal føde i mårra din snikfant!!!! neida .. det er ok..kan hende jeg slår deg i hue m en bitteliten klubbe..men det tåler du kjenner jeg deg rett

moahahahah

Jeg lukta at det var åpning for fødsel i helga, så da bråvåkna jeg ;)

må få orden på litt husstyr hvis jeg skal føde i mårra:)

avtalen mellom meg og påsan er senerest fredag, eller så får han vente te etter nyttår;)

men egentlg enig med deg i at popkind burde få først ja.....

det er nettopp fordi hun er så flink og søt at hun går over skjønner du! hun er limet som holder bim sammen!!!

*tenkt lenge på deg ja!*

ikke klubb meg a tette!!! *gråter litt*

klem fra åssssså :D

Annonse

Dere er så søte, jenter - sitter her med klumpen i halsen og tårevåte øyne av deres innlegg.... (skal jo ikke så mye til om dagen heller)

Babyrumper er herlige - jeg ble faktisk i litt bedre humør når dere minte meg på de!! hihi..

tettes - forundrer meg ikke om det skjer i helgen.. Er det ikke sånn at alt skjer når det ikke skal??

Stor klem ;))

hihi..det er jo sant!! Tror de aller fleste her inne er enige i det!

Om hu kommer i helgen blir jeg faktisk litt irritert! Da får a hvertfall komme før jeg må slite meg opp til legen IGJEN i morgen med en ekkel urinprøve... hehe...er jo påvist protein og/eller glucose annenhver gang, så det vil ingen ende ta... :O/

nå har jeg ingenting å tisse på heller....rømmeboks er kanskje ikke det smarteste hihi æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...