Gullkorn Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Er det noen av dere som har kjent liv i uke 13? Dette er mitt andre svangerskap og i første så kjente jeg først liv i uke 16,men nå i dag har jeg kjent noe rare bobler i magen... Lurer på om det kan være bebisen. Har hørt at i andre svangerskap så kan man kjenne slike ting tidligere.. Kjenner det nå mens jeg skriver dette og faktisk.. Er ikke vanlig romling eller sånne tarm"bobler",men liksom noe bevegelse... Noen med samme erfaring?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Tror jeg har kjent ett par ganger er i uke 14.
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Kan jo ikke si det m. 100% sikkerhet, men jeg tror jeg kjente babyen i uke 13 Kunne være ønsketenkning..? Nå har det gått ca. 2 mnd. etter det og nå er det ihvertfall full fest her
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg kjente liv i uke 13 med nr 1 og 2 og TROR (men synes det høres usannsynlig ut selv enda jeg egentlig er 99% sikker) at jeg kjente liv alt i uke 10 denne gangen. Har kjent liv nesten hver dag etter uke 12. Så det går nok an ja :-)
maiprins Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Jeg har kjent bevegelser siden slutten av uke 10 jeg ;-) Så det er nok sikkert babyen du kjenner nå!!! Er det ikke gøy? Ps, jeg har en gutt fra før som heter Oliver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå