Kjærlighet <3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Torsdags ettermiddag for en uke siden fant vi ut at nok var nok nå var det slutt på mat om natten! Lillegutt er blitt litt over 7mnd og spiser to porsjoner grøt, middag og banan hver dag. Og trenger ikke mat om natten. HAdde det bare vært en amming og ferdig med det kunne jeg kanskje fortsatt en stund til, men han ville ligge på puppen HELE tiden, sutte og samtte når det passet han. Jeg skal begynne å jobbe 2,januar så er greit å ha natta da. Jeg stålsatte meg på en grusom natt, mannen min skulle være hjemme dagen etterpå så planen var at jeg skulle være våken på natta og han stå opp meg ungene på morran så jeg fikk sove ut. (han klarer å sove selv om lillegutt hyler av full hals, det gjør ikke jeg) Ca kl 0200 våknet han klar for litt mat og mest kos. Jeg lot han ligge i sengen sin, men lot han samtidlig vite at jeg var der hele tiden. Han skrek i en og en halv time. Så sovnet han og sov til klokken var 0730. Andre natta, våknet han litt senere , skreik i ca 3 min, lå og hørte på en sånn musikk ting han har på senga i ca 15 min og aovnet. Tredje natte kunne mannen min ha ødelagt alt, jeg sov inne hos eldste jenta for hun var så urolig. Når lillegutt våknet og gav lyd ifra seg var mennen min på tur for å varme flaske(!!) Heldigvis hørte jeg det, etter 5 min sovnet lillegutt. Fjerde natt og siden har han bare våknet og fått smokken og ett par stryk på ryggen før han har sovnet igjen. Jeg må si at vi er veldig fornøyd med hvordan dette gikk, så får vi bare håpe det ikke blir noen tilbakeslag:-) Må nesten nevne at oppi avvenningen har han også fått sin første tann og nummer to bryter igjennom hvert øyeblikk:-)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 bra jobba sier bare jeg! skal snart ha avvenning vi også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå