Leola Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Her er ståda uke 38+4: BT: 125/85 Symfysemål: 34 Ødem: 0 Hodet festet Hjertelyd:155 Hun snakka veldig mye om i dag om at vi var opptatt av når ungen ble født på året og sånn, og ta vi ikke måtte bry oss om at den ble minst i klassa. Å så spurte hun når 1 mann ble født. 1 uke før tida svarte jeg, og da sa hun; men er ikke det greit da? Så det var veldig mye ymting om at jeg kom til å få før. Hun satte meg opp på time den 28 sa hun. Den dagen hadde hun satt opp alle som hun nesten var sikker på ikke kom, så det ikke ble så mye å gjøre i jula:) Hun sier ALDRI noe slikt til pasientene sine. Hun sier til alle at "jaja du får uansett belage deg på 2 uker over så slipper du å vente så lenge". hehe.. har termin den 27 så det hadde jo vært kjempegreit å komme hjem til jul, men tør ikke helt å håpe da..
åsså jeg da :=) Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 ja da blir det spennende å se fremover!!!! skal til kontroll i mårra, 38+1, så da kan vi sammenligne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå