Gå til innhold

Ranveig R ;o)

Mamma`n til Lukas & Milla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstått det slik at du tørker frukt til Lillemann selv,kunne du være en knupp og fortelle meg hvordan man gjør det?

Kunne godt tenkt meg å lære meg det,Luken min er veldig glad i frukt,men kjøper som regel for store frukter til at han klarer å spise opp alt.Så hadde vært fint om jeg kunne ha tørket det,så varer det litt lenger!

Takker masse for svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg ;o)

Skrevet

Hei!

Eg må dessverre beklage - eg tørkar ikkje frukt sjølv. Eg kjøper den. Just Tomatoes (www.justtomatoes.com) har mange variantar, og nokre av dei får eg kjøpt her (har sett blanda grønsaker, banan, jordbær og bringebær). Rimi noko, ICA har noko. Frukta er berre tørka, ikkje tilsett noko som helst, heller ikkje sukker.

Her er bringebær favoritten. Svinaktig godt til snacks, eller oppi naturell yoghurt (eller som sunt laurdagsgodt for mamma som er på slankern ;-p).

Skrevet

Ok,jeg trodde nemlig du laget det selv ;o)

Uansett takk for tips Ranveig,da skal jeg besøke denne nett siden.

GOD JUL TIL DEG OG FAMILIEN.....(skal bli gøy å se lillesøsteren din på tv`en snart)

Skrevet

Men det hadde vore veldig gøy å tørke frukt sjølv, kanskje eg burde prøvd. Det verste som kan skje er jo at det ikkje går...

Viss du finn frukta på ein butikk er det nok billegare enn å bestille frå nettet. Ei sånn lita "bøtte" kostar i alle fall 20kr på Rimi, men eg synest å huske at dei var 5-6 dollar på nettet. Men det er ikkje alle butikkar som har dei.

Og eg gleder meg heilt enormt til å sjå på lillesøs ja! Sjølv om ho helst hadde sett at ingen fekk vite om det... Ho kvir seg nok til å sjå korleis alt saman har vorte klippa til.Vel, ho meldte seg no på frivillig ;o)

God jul til deg og dine og!

Skrevet

Når skal søsteren din på tv? Og i hvilken forbindelse? :-)

Skrevet

OI! Var jo komt video med ho og ;-D

Skrevet

Jeg har tenkt å skaffe meg en elektrisk frukt-tørker. Vi har nemlig et par frukttrær i hagen, og sylting er liksom ikke noen stor slager her i huset. Og så eeelsker lillegutt tørka frukt. Jeg aner ikke hvor man får tak i en sånn dings, eller hva den koster, men den er sikkert ikke fryktelig dyr. Kanskje e-kjøp eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...