mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 vi skal være hjemme her pga bayen ikke er så stor enda også får vi besøk av to vennepar..hu ene er gravid så hu kan ikke drikke og det vil ikke jeg heller så resten skal ta noen øller og kose seg etter at lillegutt har lagt seg..
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Vi blir nok hjemme. Er invitert på fest men snuppa er nok for liten for barnevakt, så vi koser oss hjemme vi!)
Brillemamma Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Hmmm...vet ikke helt... Skal iallfall spise hos svigers. Enten blir vi der utover kvelden, eller så drar vi på fest menst svigers er barnevakt. Men tror mest vi blir værendes hos svigers..
Kjærlighet <3 Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Har vel ikke helt bestemt oss. Blir en tur i fakkeltog tror jeg, men ellers er det usikkert. Kanskje en tur til et vennepar som har barn, men vet ikke om vi har så lyst for det er "bestandig" vi som må dit. Dem kommer aldri hit nesten for dem synes det er så tungvint med sine to små. Som om det er noe lettere for oss..... Jaja, vi får se. Kosli skal vi vel få det uansett:-)
langevipper Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Vi skal nok til samboeren sine foreldre siden vi skal til min mor på julaften:-) Søstre m/ familie skal være der også. Jeg kommer godt overens med hun ene søsteren som morsomt nok heter det samme som meg. Så vi kommer nok til å få det artig. Forgje nyttår fikk jeg vonde kynnere så da dro vi hjem til oss og så på harry potter og slappet av. Deilig å vite at jeg slipper kvalme og kynnere i julen, og kan spise det meste (bare ikke Oda reagerer på maten jeg spiser da...hun gjør ikke det til vanlig....men så spiser jeg mye i julen jeg ikke spiser ellers i året)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Mamma og pappa kommer hit på kalkun først, også skal de være barnevakt mens jeg og sambo drar på fest like borti gata her:o)
Snupidupi Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Da har vi masse venna på middag... tradisjon det
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Vi skal ligge hjemme på sofaen å knaske smågodt og se på film(er).
akt80 & Sara Emilie Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 om vi overlever turen over fjellet i sogn, skal vi feire hos pappa i verdens minste bygd, håper vi ser noen raketter hihi
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Vi skal feire sammen med min søster og hennes kjæreste (som er god kamerat med min samboer) han sønn og Magnus. Også har vi invitert noen vennepar til, men de vet ikke helt om de kommer. Gleder meg til en koselig rolig nyttårsaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå