Januarjubel! Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg går rundt med mye smerter under ribbeina, spesielt på venstre side mot midten. Skjønner jo at man skal være litt obs på dette pga. svangerskapsforgiftning, men har liksom tenkt at det er lilleknøtt som har det litt trangt og som presser med knær og føtter. Dessuten er det verst etter at jeg har sittet lenge bøyd over bøkene på lesesalen. Ringte forresten føden i går pga. litt plutselig panikk over dette, og der mente hun at det sikkert var som jeg trodde siden det ikke ble påvist noe protein i urinen forrige uke på kontroll, men at jeg skulle se det an i dag. Flere som har disse smertene, og som kanskje har snakket med helsepersonale om det?
mippa Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 hei jeg har hatt mye vondt i magen den siste tiden jeg også, under ribbeina, gikk til legen å han sa at nå begynte det å bli liten plass til babyen å at det kunne være bukveggen som hva litt øm etter spenning fra babyen.lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå