Gå til innhold

Wow, TR allerede! 15 dager etter utskr... =o))

Anbefalte innlegg

Det er utrolig fint, for da kan jeg begynne aa telle igjen. Og tempe, og glede meg. Det betyr at syklusene mine er saa noenlunde i orden selv etter MA (som jeg jo trodde var SA) Bare to uker forsinket dersom jeg regner fra MA, og bare en dag forsinket dersom jeg regner fra utsrakapning. Det synes jeg er utrolig flaks og deilig, og melder meg herved inn i IKMuke2gjengen. Regner jeg fra utskrapning er det for godt til aa vaere sant, da jeg normalt har 30 dagers sykluser, som det sjelden er noe tull med. I saa fall kom TR paa dagen, etter alt dette surret, og DET er en ok foerjulsgave.

Helt oppblaast og koko i dag, men like blid!! Hehe....

Ha en fin dag alle sammen.

Paa'an igjen hilsen fra...

Fortsetter under...

Det hoeres veldig koselig ut.... Jeg hoerer paa julesanger og synes det var en perfekt dag for et glass roedvin, hehe... (og saa er klokken over 1900 her da) Trist at ikke DU har vaert i syden da, men kanskje neste gang?

Annonse

Ja, det var det Attpaalkatt, tusen takk!

Deilig aa vaere "i gamet igjen" og saa er det i orden med en TR foer det evt braker loes igjen.

Klem tilbake, og det nok en del julekos, ja, paa alle mulige maater tenker jeg. Naa er det IKM uke 2 som gjelder. Lykke til til deg ogsaa.

Å,så hærlig da! Aner ikke når jeg kan forvente at syklusen kommer igang igjen! Blødde du noe etter utskrapninga? Jeg hadde også MA,men plutselig kom alt ut av seg selv(hadde vært død i 4-5 uker),så da jeg kom på ullevål ble det bare en kontroll UL,ingen utskrapning. Var noen bittesmå rester igjen,men det var ikke noe å tenke på. Det er nå 1 uke siden det aller siste kom ut,og jeg har blødd littegranne hele tida. Håper det stopper snart,så jeg også kan begynne å telle igjen!

Håper det lykkes for dere igjen snart,skal krysse deg jeg har å krysse!

Huff...haaper det ordner seg med syklusene dine ogsaa, sender over noe syklusstoev (!) dersom det er noe som heter det, hehe... Bloedde moderat i 7 dager, men trodde jo jeg hadde SA 2 uker foer da, som viste seg aa vaere MA, min tredje MA i uke 5 faktisk. Jeg trodde jo ogsaa at alt var i orden etter "SA" med 5-6 dagers bloedninger, men saa kjentes noe ut som om det ikke var i orden og jeg fikk konstatert MA og utskrapning altsaa. Solid bloedning de 5-6 dagene "SA" sto paa, men mer moderat "etterbloedning" etter utskr.... Jeg er tydeligvis forholdsvis god paa sykluser og aa bli gravid, men ikke saa god til aa holde paa spiren mer enn i 5 uker, med unntak av tullerusk paa 2,5 aar da, som er veldig opptatt av Santa Lucia for tiden... =o))) Det er bare aa gaa paa igjen, jeg gir meg aldri.

Sorry grafiske detaljer, men tenkte siden du spurte saa er det noen ganger ok med et ryddig svar.

Jeg krysser for deg, lykke lykke til, har lest alle traadene dine, og sier derfor LYKKE LYKKE til med store bokstaver ogsaa. Tenker paa deg og haaper paa 2007spire for deg. Nyttaarsspire med andre ord.

huff og huff! syntes det var verre å miste(har hatt en SA og en MA) enn å ikke bli gravid i det hele tatt! etter en stund får man en litt nøktern holdning til hele baby-styret,så man har ikke så store forventninger!

Om du har mista 3 ganger har du velrett på utredning i det minste,kanskje det er noe de kan gjøre for deg? :-) Håper det!

Heldige du som har et lite småtroll da,det hjelper godt i sorgen iallfall! Har hund jeg,det funker like bra!:-)

Som du sier,det er bare å stå på,til slutt sitter den! Har en pause med prøvinga til vi har flytta og fått alt i orden,og så tror jeg kroppen trenger å komme seg,den har jo lekt gravid i over 2 mnd nå!

Klemmer og lykke-ønskninger til deg!

Ta den tiden du trenger, det er bra aa ha sunne perspektiver, tenk saa deilig da med ny bolig og saa kanskje et lite froe etterpaa? Det hadde vaert noe det.

Jeg er ogsaa blitt ganske noektern etterhvert, men like overoptimistisk for det, paa et vis...

Jeg faar ikke utredning (og oensker det vel heller ikke) da jeg normalt blir gravid paa foerste-tredje foesok og har tidlige MA. Jeg er ganske utsjekket, fordi jeg har valgt aa gaa til leger som faktisk gjoer det uten aa diskutere videre. Det er altsaa ikke noe i veien med meg, sier de, men med de smaa embryo som har vaert huleboere 5 uker altsaa.

Dessuten har jeg hatt et helt normalt sunt svangerskap, en flott foedsel og alt har vaert greit med datteren min, saa jeg er ikke i kategorien som faar utredning.

Jeg tenker at det er litt fint da, at legene - ogsaa, ikke bare jeg - er veldig optimistiske.

Enig i at kroppen trenger litt tid, og derfor er jeg saa glad for TR, fordi jeg selv ikke hadde vett til aa vente en syklus etter to. Det har kroppen bestemt seg for aa gjoere, saa det er bra.

Kos deg i foerjulen.

Hei igjen femina!

Det var godt å se deg tilbake igjen i godt humør:-)

Og så er det og litt merkelig at vi havner i samme ikm uke etter din ma og min sa..Du husker kanskje vi snakket litt sammen rundt da vi begge trodde vi hadde sa.. Vel jeg fikk ikke igjen tr før igår, (klaffet ikke å treffe første el etter sa) så nå har jeg ikm onsdag uke 2...Så det var kjekt å se at et "kjent nick" også havner der nå!!

Krysser fingrene for at vi begge treffer el i romjulen da:-) Og får en riktig god start på det nye året....

Lykke til!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...