Gå til innhold

Så bare prikker i 2 min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig, uten at jeg ble svimmel eller gjorde noen brå bevegelser, så jeg bare masse prikker! Ekkelt! hva kan det være? Varte ca to min. Kjenner ingenting nå...er i 31. uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg opplevde noe ekkelt for 14 dager siden..er 34+0 i dag...ble plutselig klam,kald og varm samtidig,fikk "dotter" i ørene og så prikker...dette var selfølgelig på mcdonalds på et stort kjøpesenter...kjente jeg måtte ha luft..gikk utenfor og svimte av..heldigvis var sambo rett bak meg og tok imot...det gikk over like fort som det kom.

Fikk det igjen i går,men unngikk å svime av heldigvis.Jordmor mente at jeg må være forsiktig med å reise meg brått opp fra sittende stilling da det mest sannsynlig er snakk om blodtrykksfall. Unngå også å bli stående lenge..spesielt i køer og steder hvor det blir varmt. Så nå unngår jeg kjøpesentre og tar det litt mer med ro.

Skrevet

Jeg opplevde også noe lignende første gang jeg gikk gravid. Skjedde et par ganger. Var helt ufarlig, men ubehagelig. Men svangerskapsforgiftning kan visst også gi synsforstyrrelser, så ville iallefall ha nevnt det på neste kontroll. Evt om det gjentar seg flere ganger, bestill en ekstra sjekktime. Men som sagt, for min del var det helt uskyldig. Tror det skyldtes et eller annet med blodtrykket. Og jeg gjorde ikke noe annet enn å sitte rolig ved kontorpulten, så heller ikke hos meg kunne jeg si at det f.eks skyldtes noe spesielt jeg gjorde for å framprovosere det. Var liksom bare sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...