Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 har nå mensen på 3 dagen... myyyyye mindre enn det pleier... men nok... masse menssmerter i går, som jeg ikke er vant til å ha... og kjenner de er på vei i dag oxo..... og jeg føler meg generelt ikke bra.... har jeg fått meg en knekk mon tro...??? skal på jobb i kveld... gruer meg masse... aner ikke hvordan jeg skal klare dette i dag... er ikke bare å ringe seg syk heller, for jeg kan ikke bruke egenmelding rett etter sykemelding..... åhhhhh.. føler jeg bare klager for tiden... klarer ikke å komme meg opp fra dalen føler jeg...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Kan du ikke dra til legen og få deg en sykmelding da? Du må ta vare på deg selv og ikke presse deg for mye. Klæm
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 har bare denne dagen på jobb på en uke... og har så dårlig samvittighet for at jeg har vært sykemeldt så lenge... og for ingenting.... må bare hoppe i det.... klemzer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå