Twisted Sister Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Trodde det var noe på gang i natt, for fikk sterke kramper med mellom 6 og 10 minutters mellomrom. Nå, derimot, kommer disse krampene med opp til hele 30 minutters mellomrom. Krampene er like vonde (ganske smertefulle). Er det noen som har opplevd lignende? Kan kynnere være så vonde og hyppige? (kan ikke gå ut blant folk, for jeg må krøke meg sammen når smertene kommer). Er én dag over termin, så det passer innmari dårlig å bli lurt av falske rier nå!! :-)
Vikki ;o) Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Det høres jo ut som rier, men da er du nok bare i begynnerfasen..... Lykke til!
Piraka Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Har lært at det som skiller rier fra kynnere, er at riene oppfører seg som en bølge. Dvs øker gradvis i intensitet før rien når en topp og så sakte gir seg igjen. Mens kynnere har samme styrken hele tida. Det kan hjelpe mot smertene å forsøke å kjenne etter hvordan de endrer seg. Da kjemper ikke kroppen så mye i mot og kanskje slipper du da å måtte huke deg sammen. Kanskje litt vanskelig å få til, men dersom du klarer det, så hjelper det veldig. Blir spennende da å se om det er fødsel på gang for deg. En dag over termin hadde jo passet perfekt
Twisted Sister Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Det er definitivt bølger ja, så nå krysser jeg fingrene for hyppigere og mer intens smerte! :-) Takk for svar!
Piraka Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hoi, så spennende da! NB! Ikke sikkert at det blir mer intens smerte, Jeg merket ingen forskjell før de aller, aller siste pressriene. Men mellomrommene mellom ble mindre og mindre. Lykke til!! *snart trebarnsmamma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå