Anquor Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 nå har jeg spydd siden klokka 4 i natt.....dette er ikke gøy! :/ lurer på om jeg må ringe på jobb og si jeg er syk..... skal vere i ferskvare avdelinga også :/ det er ikke gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HW & MW + nr3 Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Uff, stakkar... du har vel kanskje ikke så mye å bidra med på jobb dersom du kaster opp...! Jeg er selv sykemeldt på grunn av kvalmen, klarer rett og slett ikke å fungere når jeg er så dårlig å kaster opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg var hos legen i går ble sykmeldt til 8 jan. jeg hadde en fin dag i går kastet opp bare 9 ganger.... man har ikke noe på jobb når man kaster opp. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2006 jo takk, skulla vel ha sykmeldt meg ja :/ men ha så dårli samvittihet nå fram mot jul når det er så mye kunder (jobber i daglivare butikk) og så har vi så mange som er sykmelde fra før....men får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå