Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Er det noen som har det sânn?? Lillegutt hylskriker hver gang jeg legger han ned i senga for â sove (nâr han er vâken). Det tar ca 10 min fôr han sovner, jeg gâr inn 3 ganger. Synes det er sâ faelt. Hadde noen venner pâ besôk og de kommenterte selvfôlgelig det at han skrek sânn og mente det var noe galt. Men grâter ikke mange nâr de skal legges? Jeg blir sâ usikker jeg?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 pleier du å gi babyen mat i senga?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Nei aldri gitt mat i senga, men han har sovnet til puppen flere ganger. Han er 5 mnd gammel.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Driver med nattavvening for min datter på 7 mnd nå. Ja, hun hylskriker og har gjort dette i over 1 uke nå. Men hun sovner jo etter 6-7 minutter, så vi har kun sett på det som en protest mot å ligge i senga. Hvis ungen din er blid og glad og livlig ellers på dagen og sover godt om natten, så tror jeg neppe det er noe galt med ungen: bare sterk vilje og en god dose stahet!
Hoppetussa Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 "lakenskrekk", kaller hs det. Jenta mi er sånn på dagtid, på kvelden legger hun seg. Spurte hs hva jeg skulle gjøre med det, men hun ga ingen råd, bortsett fra at jeg sa at jeg tok henne opp når hun skreik sånn, og det mente hun var riktig(tror ikke hun er tilhenger av skrikemetoden) Sutring er greit, men når hun skriker så hun blir rød og blå tar jeg henne opp. Det er helt grusomt å høre på, så veldig ofte på dagtid triller jeg henne i søvn(hun sover maks to ganger om dagen) - godt for oss begge. Jeg får gi henne den tryggheten hun trenger, hun har tross alt blitt bedre uten at jeg har gjort noe for det.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 5 måneder gammel her også og hylskriker bare vi nærmer oss soverommet... og hun var en drøm å legge for bare ei uke siden, la henne våken i sengen og hun sovnet... Vi skal til kiropraktor for å begynne å eliminere bort ting om det er noe som feiler henne - hun sovner på siden men ikke på rygg. Er i fin form ellers virker det som - men blir overtrøtt - så jeg er tilbake til å amme henne i søvn. Hun våkner også flere ganger for natten også nå, så hs mente jeg skal begynne med grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå