Gå til innhold

PINGO80!!!


Alvilde<3

Anbefalte innlegg

Hei du!

Vi har det visst ganske likt om dagen.. : (

Jeg var hos gyn/lege på tirsdag. Begynte å blø når hun tok inni "klypen". Fikk derfor time på sykehuset noen timer etterpå. Begynte å blø igjen da hun tok inni "klypen" igjen. Hun så også med innvendig UL. Der så hun bare en sekk uten hjerteslag. Hun sa at jeg ennten var kortere på vei ellers så mister jeg.. : (

Skal til ny kontroll på tirsdag. De sa at jeg ikke skulle spise noe hvis jeg kanskje måtte til utskrapning. Men som de sa til deg sa de også til meg, det er fortsatt håp.

Jeg blør jo ikke lenger og har ingen smerter. Så jeg forstår liksom ikke at det skal skje noe galt. Blødde du før du var hos legen?

Dette er helt jæ....!!!!

Dagene frem til tirsdag går kjempe sakte.

 

Når skal du inn på kontroll igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, vi har det ganske likt, men ikke helt. Jeg har blødd friskt blod hver dag i 15 dager :( Har hatt 4 ul.

Jeg skal ta ny ul og hcg i morgen, og hvis ikke alt virker veeeldig bra, så blir det utskraping i morgen.

Håper det går bedre med deg. Jeg ville ikke bekymret meg så mye om at du begynte å blø, det er jo vanlig å blø litt som følge av underlivsundersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg begynte å blø trenger nok ikke være så farlig.

Men at de bare så en sekk uten hjertesalg på innvendig UL når jeg var 9 uker på vei bekymret meg litt.......... At jeg er kortere på vei har jeg lite tro på egentlig. Jeg vet når jeg hadde siste mens, EL og testet positivt... men men får vente til tirsdag å se hva som skjer.

 

Lykke til i morgen, håper det overasskende bra med deg !! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er nervøs, det er jeg også. Vi kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene. Jeg er kommet dit at jeg bare vil bli ferdig med dette fortest mulig. Blør stadig, og med klumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...