Lindagirl Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hej! jag har ett spørsmål till dere.. jag er gravid,men vetinte ilken uke endå.. men jag har fått en lysbrun vetske?? vad kan detta vara? kan man få sånt når man er gravid? eller er det tendenser till mens? hormoner?? please answer klemz linda
Dotten Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Om det bare er litt og ikke myyyye, kan det være festeblødning! Noen har jo faktisk litt mens også selv om de er gravide. Om du har testet positivt, så tror jeg det ikke er noe fare. Det sikreste er likevel en gynokologisk undersøkelse/blodprøver hos lege Lykke til!
Blomst19PP Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Festeblødning...?? Det skjer jo før dag ti etter eggløsning.....
Dotten Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Ok..... Sorry.... Men om HI er usikker, er det bare å kontakte legen
Blomst19PP Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Festeblødning ja... krysser alt jeg har for at det ikke var en vond... det dere vet -- fra nr to... ler - men festeblødning... uff...
Lindagirl Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Det er ikke mye se.... bara litt... kan vara festeblødning som du sier... tack før svaret ditt..
Lindagirl Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 det skjer før dag tio altså?? okey.. men, imin førra graviditet fick jag en sådan brun farge etter dte fick jag spontanabort det var ikke lenge sen jag fick en spontanabrt se.....
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 så lenge det ikke kommer friskt blod....så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Det er mange som blør litt i svangerskapet uten at det er noe galt. Får du friskt blod og smerter er det noe annet...... Men er du usikker så synes jeg likevel du skal kontakte legen- spesielt siden du har hatt en spontan abort før-- best å være på den sikre siden. Stor klem til deg og håper det går bra med deg!
Lindagirl Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2006 tack!! jag har børjat få lite lite blod nå... men ikke mye altså... jag har ringt legen ska dit imorra.. har ikke vondt i magen min då... det åter stå att se hur det går då... hoppas på det beste... klems till dig
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Ja du burde komme deg til legen. Hadde det sånn når jeg mista...brunt i ca en uke og så kom "mensen" med ordentlig friskt blod. Men kan jo også være helt normalt da. Noen har det jo sånn... Lykke til uansett. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå