Gå til innhold

Jeg er feeeerdiiiig!! :D:D:D

Anbefalte innlegg

Lille storegutt kom til verden 12.12 kl 07.30. 11 dager på overtid startet fødselen av seg selv dagen før overtidskontrollen.

Det gikk superkjapt, våknet av rier kl 05, kjørte til sykehuset kl 06.10, var inne på fødestuen 06.45, og 07.30 var gutten ute.

Nå er vi nettopp kommet hjem, og han sover og spiser som en helt. Han er nok den fineste gutten i verden...*sukk*

Mange lykke til til dere som fortsatt venter, og spesielt til dere på overtid, jeg føler med dere. Og tro meg; man trenger ikke kjenne noe som helst før riene starter. Jeg har ikke sett tegn til slimpropp, blod eller alt det andre vi venter på på slutten.

Nå skal adventsprinsen ha mat, så jeg får pakke ut (de noe såre..:() puppene mine og la de gjøre det de er laget for. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7459073-jeg-er-feeeerdiiiig-ddd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du slapp å bli i gangsatt da! Sikkert best at det skjer naturlig. Håper jeg får en like fin fødsel som det virker som du har vært igjennom. Fint å vite at man hverken må ha sett noe til slimpropp eller blod før fødselen starter! Det gir meg fortsatt godt håp om at det kan starte når som helst!

Gratulerer så masse med gullet og kos dere!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...