Gå til innhold

væske i brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg bare lurte på når dere fikk væske/melk i brystene?

jeg fikk det i ca uke 17 er nå i uke 18+3... kommer det til å være væske her helt til babyen vår kommer eller forsvinner det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke helt når jeg fikk det, men rundt den tiden tror jeg, den er nok kommet for å bli..

Skrevet

Jeg oppdaget at jeg hadde det i dag!! Bare presset litt for moro skyld og så kom det veske ut! Jeg syntes det var forferdelig ekkelt og hylte ut og måtte ringe mannen min for å fortelle det.. :-) sånn er det.. Ikke alle som takler like bra alle forandringene i kroppen kanskje.. Ler av det nå og regner nok med vesken vil være der resten av svangerskapet ja..;-)

(er 16+5)

Skrevet

Er i uke 15. Har ammet før, så jeg fikk ut litt veske tidlig i svangerskapet. Men har ikke merket noe til det etter dette. Det var vel i uke 6 tror jeg.. Har dere alle ammet før el er dere førstegangs?

Jeg fikk ikke "melk" første gangen før den siste mnd tror jeg...

Skrevet

Førstegangs jeg og. Tror ikke det var melk som kom ut men en veske som var ganske blank.. vet ikke helt hva det er for noe..

Skrevet

hehe..

jeg fikk også litt sjokk da jeg merket væske/melk kom ut av puppene mine... Til nå har de liksom bare vært noe seksuelt for meg, mens at de nå inneholder mat til babyen jeg ska få...

At magen vekser er heeeelt fint.. men det er rart å venne seg til disse nye pupperollene... hihi...

Skrevet

Helt enig!

Har vært så fornøyd med at det endelig har vært litt størrelse på dem, men at det er veske og skal bli matstasjoner.. litt overgang ja.. Hehe. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...