Gå til innhold

nå har jeg endelig fått blodprøvesvaret mitt (nr2)


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

hei.

 

Nå har jeg fått svaret, og jeg er glad, og letta :)

 

Det var på 5500. Og det er vel ganske høyt er det ikke?

Jeg er ikke helt inne på regningen på hcg enda.

Men første blodprøvesvaret var på 408 (dag 14)

og den andre var altså på 5500 på dag 22... (tror det blir dag 22..)

 

Noen som vet om det er høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Det er en helt normal, fin dobling.

I begynnelsen av graviditeten bør hCG-verdien doble seg selv mellom 48 og 72 timer.

Dette går nok fint.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, dine tall er jo veldig høye da lilletrollet..

 

Du har jo en null mer enn meg ser jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg og Gratulerer Gøril !

 

 

Så godt å se at den vokser og gror !!

 

 

Jeg vet ikke helt hvordan dette er, men har fått tips om en bra side: www.betabase.info

 

 

Og der ligger du godt over gjennomsnittet både på dag 14 (gj.snitt 115) og dag 22 (gj.snitt 2200) Det er for en spire.....det blir høyere med to.....hi hi...

 

Når jeg ser på for to...så er gjennomsnittet dag14=199 og dag 22=3871

 

Men det er jo så ENORME forskjeller fra lav til høy verdi så både du og jeg treffer godt innenfor både en og to spirer......Det er aller viktigste er at det er en utvikling. Om jeg ikke husker helt feil så var det noen som skrev at antallet ca. dobbler seg hver 48-72 time. Utifra deg så ser det ut til at dine verdier er helt TOPP Gøril Gratulerer igjen !!

 

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så har jeg kommet ganske mye lenger enn deg også da!!!! ;o)

Hvis du testet 5500 på dag 5+1 så vil sikkert din hcg være rundt 30 000 på dag 5+6 (da jeg testet 23000).

 

Hcg varierer veldig fra person til person.;o) Det viktigste er at den stiger.

 

Flere her inne tror at jeg bærer flere siden jeg hadde så høy hcg, men det er bare en der, det har jeg sett på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i dag 5+5..

Og da jeg tok blodprøven var jeg 5+3..

Dette er prøverør, så derfor regner man litt anderledes.

men det viktigste er jo at den stiger som den skal :)

Og det har den jo gjort.

 

Skal på UL 22.des, det blir spennende

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ABC10 :)

 

Godt å høre at det går i riktig retning i allefall :)

Det er jammen meg det beste.

 

Blir spennende når jeg skal på UL da.. 22.des..

Når skal du igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Jeg skal til UL den 19 desember.

 

Vil bare sjekke at alt er bra der inne, for vi vil gi et kort med UL-bildet i til svigermor på bursdagen hennes den 21. desember. ;o)

 

Lykke til den 22!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Gøril !

 

Jeg skal den 21.des. er jo veldig tidlig (jeg er da 6+1)så jeg sier til meg selv at det nok ikke er så mye vi får se. Men fint å få se at det har festet seg på rett sted og så om det er en eller to da......spennende !

 

Jeg har også lest om ei som så hjertelyd i midten av uke 6, men det forventer jeg ikke, men blir overlykkelig om det slår selvfølgelig !! Det er vel vanlig at det begynner å slå i uke 7, tror jeg.

 

Da får vi smøre oss med tålmodighet en uke til.....men nå vet vi ihvertfall resultatene på hcg som vi bør være veldig fornøyde med !

 

Det er jo i hvertfall ikke verste tiden å gå å vente, det er jo mye som skjer ellers, det er jo bare 1 uke igjen til jul !! Det har ikke gått opp for meg ennå.....kanskje på tide å begynne med julegaver og få pyntet ferdig til jul...Godt med alt annet som skjer for da går dagene mye fortere !!

 

Jeg har tenkt til å dykke inn i klesskapet mitt snart og rydde bort det som er trangt nå og få frem alt som kan brukes lenge. Det jo en stund til det synes, men da magen er øm til tider så orker jeg ikke for trange klær, spesielt bukser.

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier, Gøril. Dette er jo et supert resultat - ja, tom ganske så høyt!! Jeg hadde omtrent samme verdier som deg andre gang, og jeg har jo to spirer.......... Prøv uansett ikke å skru opp forventningene for høyt. Jeg har fremdeles problemer med å tro det, og nå er jeg 11+2. Skal på nu ul om en uke, så da vet jeg det sikkert.

 

Men dette går hvertfall veien, Gøril. Nå kan du slappe av og nyte tiden som kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...