Gå til innhold

JEG ER SÅ GLAD!!! :O)


Lillemy-77

Anbefalte innlegg

Det er snart bare en uke igjen til jul!! Jeg er gravid i min 5.uke!! Har en kjæreste som jeg er utrolig glad i, og som også er glad i meg!! Jeg sitter på jobb nå og hører på radio 1 jul...får klump i halsen og tenker hvor godt jeg egentlig har det nå!! Gleeeder meg sånn til jul:) hehe...måtte bare rope det ut!! Flere som er glade idag? Førjulsklem:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!!!

Jeg er også glad....

Er 5+2 i dag... og gleder meg til å fortelle det til svigers i romjulen.

Mine foreldre vet det allerede pga har mistet to ganger før.

 

Har du begynt å få mange symptomer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har testet svakt positivt i dag, derfor er håpet på topp og gleden stor!

 

Flott at du har evnen til å "se" kjærligheten rundt deg og glede deg over den! Det varmer mitt hjerte og :-)

 

Goood førjulsklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg også lyst til å høre på julemusikk!! Får sette på senere når det er litt mer stille her på kontoret (åpent landskap). Ja, jeg er også lykkelig i dag! Tidlig UL i går hvor hun sa det så normalt ut, hjertet banket! Jeg er vel da 9+0 i dag da etter hennes beregning (8+6 i går). Det er snart jul, mye god mat, herlig kjæreste... Joda, livet kan være riktig så herlig det!!!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent masse lenge!! Jeg testet positivt 3 dager før ikm, og allerede da kjente jeg masse stikninger i pupper og mage/nedentil. Hadde også en svak svak festeblødning da. Har vært kvalm noen dager, men det går som regel over når jeg får mat i magen. Har ikke kastet opp, og håper jeg slipper det....men det er jo lenge igjen enda... håper bare jeg får nyte julen uten så mye kvalme. Jeg er forresten 4+5 idag. Vi har ikke fortalt det til noen enda! Men jeg tror jeg må fortelle det på jobben før jul, og kanskje en venninne ikveld... Mamma og pappa og søsken får vite det rundt middagen lillejulaften er planen! hehe...gleder meg... Hva med deg? Kjent mye? Hvor tidlig mistet du de andre gangene da? Huff..ikke noe gøy det... Klem:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, man blir jo så rørt av altmulig for tiden...hehe....jeg gråt tilogmed under håndballkampen her om dagen....at d går an!! haha, kommer til å le av dette senere... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på denne "glad-bølgen" jeg også...

 

Er idag 5+4. Og leser om dere som har vært på tidlig UL. Har så lyst å ringe Volvat eller noe å prøve å få en time på kveldstid til uken.

 

Alt blir litt lettere når man kan fortelle foreldre/svigerforeldre om dette. Da forstår de liksom at vi ønsker en stille og rolig julefeiring. For sånn som det er nå, så drar den ene i den andre armen etc. Alle vil liksom at vi skal komme til akkurat dem liksom...

 

Har bestemt meg nå: Ringer Volvat med en gang og hører om det er mulighet for UL til uken..

 

Førjulsklem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timebestilling hos Volvat var så fort gjort...

 

Sendte en mail fra hjemmesiden deres... Nå gjenstår det bare å se når jeg får time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet i uke 5 og uke 7.

 

symptomene mine er, masse tissetrengt hele tiden, ømme pupper, mensmurringer,liten matlyst og så mister jeg MYE hår!!!

 

Lykke til med fortellingen i julen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemy

 

Har hørt at man kan se hjerte slå når man har fullført 6 uker av svangerskapet. Mot slutten av neste uke er jeg jo godt over halveis i 7. uke.

 

Vet man ikke skal engste seg, men siden jeg har mistet en gang før, føler jeg liksom for å få en slags bekreftelse nå på at alt er iorden.

 

Håper jeg har forståelse for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også glad..! :) vet ikke hvorfor, bare er det..! ;) men er bare å nyte det..! ;) er 9+1 i dag, og begynner sånn smått og tro at dette skal gå bra..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er LYKKELIG!! Får stadig kommentarer nå på at jeg ser så opplagt ut, for en måned siden sa alle det motsatte, men da var jeg også mer eller mindre utbrendt og hadde akkurat kommet tilbake fra sykemelding pga akkurat det. Skal si ting har snudd seg i det siste :o) Jobbstress er bare ikke like viktig lenger - det bor jo noen inni meg!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at det er så mange som er glade!!!=)

Jeg er også glad, er endelig blitt gravid etter ett år med negativ test, fikk den største,rødeste og vakreste rosen jeg noen gang har sett idag av kjæresten min...med ett deilig " jeg elsker deg".....livet er så utrolig bra i disse tider, måtte det bare vare lenge....=)......for dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIlle bare si at jeg er glad på dine vegne Lillemy:) Blir stas under julemiddagen når du skal fortelle det da:) Godt å fortelle det til nærmeste familie ganske tidlig syntes jeg, klarte ikke holde det hemmelig med enn et par dager for foreldrene og søstera mi. Men de fleste andre fikk ikke vite det før jeg var i uke 13-14 da, og flere får vite det nå etterhvert. Men fy søren så vanskelig det var å ikke si noe! Og de fleste ble jo igrunn ikke overrasket engang, jeg var jo aldri med på fest lenger:) Lykke til videre da, og riktig god jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd og glad om dagen. Livet smiler virkelig til meg. Jeg er gravid, har en super mann, og vi går i gifteplaner. Men tror vi skal vente til etter babyen er kommet:-) Og snart er det jul. Det er herlig. Tenk at livet er så fint, fot bare to år siden var jeg på sammenbruddets rand - alt var bare tungt. Ting kan virkelig forandre seg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad!!!

Har nå kommet til siste dag i 6. uke (5+6), og jeg har enda ikke blødd, noe som var daglig takst sist. Er derfor optimist nå om dagen :)

 

Verker etter å fortelle til de nærmeste, svigerfamilien er informert, så er vel best å si det hjemme hos meg også, he he! Blir ekstra moro å fortelle nå til jul!

 

Juleklem til deg også Lillemy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad, ja! Gleder meg fryktelig mye til jul, spesielt i år. Har tenkt å fortelle det til min familie lille julaften, venter med de andre en stund til. Det er godt med litt støtte og dessuten tror jeg de blir veldig glade, de har ventet lenge på dette. Dersom det skulle gå galt ville jeg nok sagt det likevel. Det blir dessuten litt lettere å snike seg unna alkohol på julaften hvis de vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...