Gjest leelu23 - endelig mamma Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg bare lurer.. lille gutten min har ikke bæsjet siden igår til morran. Er det normalt? på sykehuset bæsjet han jo omtrent hver gang jeg skiftet bleie.. han er rolig og snill og ser ikke ut som om han har vondt i magen og magen er heller ikke hard og stinn.. takk for svar.. hilsen uerfaren førstegangsmamma
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 får han kun pupp så kan det gå mange dager mellom hver bæsjebleie. mi dreit hele tiden når hun var bittelita
S Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Dette er helt vanlig, det kan gå 10 dager mellom hver bæsj på spebarn som kun lever på mm.
2nj♥ Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Ja, det er normalt. Noen bæsjer i hver bleie, mens noen bæsjer en gang i uka..... Når de kun får MM er det liten sjanse for forstoppelse også.
*1D* Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hvis du fullammer er det vanlig med alt mellom 8 ganger hver dag og 8 dager mellom hver gang! Har en på 17 dager som endelig gjorde sitt i dag etter 3 døgn uten bæsj;) De første 2 ukene bæsja han til hvert skift....... Spennende å se hvor lenge det blir til neste gang!
Gjest leelu23 - endelig mamma Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 takk for svar. Han får kun morsmelkerstatning- men det har kanskje ikke noe å si på avføringen? har jo fått instrukser av helsesøster ang. morsmelkerstatningen- så jeg gjør ikke noe feil der hvertfall:) Får vel bare vente spent på neste bæsj da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå