fått en flott gutt!! Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Vil ik skremmenoen men gi litt informasjon om epidural. http://www.mozon.no/kvinnehelse/etter_f_dselen/epidural_kan_skade_ammingen noen men gi litt informasjon om epidural.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hvis det forkorter ammetiden ...så sier jeg... JA TAKK..... Fordi jeg ønsker ikke å amme over lengre tid=)
fått en flott gutt!! Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Amming er veldig sunt for barnet ditt.
6Ymamma Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Ja vet det=) Skal amme så lenge jeg kan...men ikke så lenge at barnet kommer selv for å hente seg en skvett med melk hehehe har sett det...det ser litt underlig ut.... men har ikke noe i mot at folk ammer lenge, folk får amme så mye og lenge de vil for meg, men jeg tror ikke jeg hadde klart å hatt et barn som kom springene etter meg å roper " mamma jeg vil ha puuupp" =)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har fått epidural under 2 av mine fødsler og har aldri hatt problemer med ammingen. Sistemann var 23 mnd da jeg sluttet.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 For det første så står det: Ny forsking viser..... Med andre ord betyr det : Vi har fått noen resultater som MULIGENS kan peke i den retning at...... Det er bare repotasjer for å ha noe å skrive om,det er ingenting som er sikkert. Det står vel videre under,eller på en lignende artikkel at de som velger epidural kanksje har lettere for å gi opp ammingen fordi de ikke er like innstilt på det. Og da har ikke epidural så mye å si uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå