scubagirl med scubababy Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hei alle dere flinke "spådamer" Jeg er idag 5+4 påvei med ett eller annet... Noen som ser hva? Lurer selvfølgelig på om dette svangerskapet går bra. Har ikke mange symptomene nå. Litt stiv i korsryggen, litt ømme pupper og litt stikninger i underlivet med jevne/ujevne mellomrom... Sliter med høyt blodtrykk, og tar medisiner for det. Diabetesen min kontrollerer jeg fint med kosten. Noen endringer i dette som dere ser? Håper på svar fra dere alle uansett hva dere ser.. Er realist skjønner dere.. Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84 Termin er 14.08.07 God førjulsklem fra...
scubagirl med scubababy Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2006 * dytter litt *
scubagirl med scubababy Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei igjen... Er idag på dag 6+1. Lurer fortsatt på hvordan det går fremover.. Klem fra..
Twig Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg får opp at ting vil gå fint ser ikke noe kjønn enda spør meg gjerne senere
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hei og gratulerer!!! Så heldig du er... :0) Mener dette er ei stor og god lita pie, jeg! Tror dette med diabetesen går bare godt, jeg! Lykke til.
scubagirl med scubababy Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk for fine ord Twig og Chanelle2.. Skal til legen imorgen tidlig og på UL imorgen ettermiddag. Noen som ser hvordan det går hos legen og på UL? Har bedt om tidlig UL siden jeg har mistet før, og jeg har lyst på en liten bekreftelse på at alt er bra.... Har så lyst å fortelle familien denne fine nyheten i julen... Juleklem fra...
scubagirl med scubababy Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2007 Hei og Godt Nyttår til dere flinke spådamer... 21. desember fikk vi se vårt nurk. Et hjerte som slo kraftig sa legen.. Har fått greie på at jeg har noe antistoffer i blodet som må sjekkes nøye. Noen som kan fortelle hva det er og om det får noen konsekvenser? Er fortsatt ganske så frisk og fin. Litt kvalm de siste dagene, og trøttere enn vanlig. Håper dere kan fortelle det dere ser.. Klem fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå