kokosbolle Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal til ny kontroll i dag da jeg har vært så utrolig kvalm, uvel, klam, varm, kald, ja, syk rett og slett i de siste dagene. For en uke siden var blodtrykket steget litt til 122/74, men det er bra verdier. Så på tirsdag fikk jeg målt det igjen etter å ha vært dårlig i helgen. Det hadde steget til 130/90. Og jada, jeg er klar over at dette ikke er så mye for noen, men jeg har ligget på 110/65 hele svangerskapet. Heldigvis var urinen fin på tirsdag, men jordmoren ville ha meg inn til ny kontroll idag for blodtrykk og urin. I natt har jeg sovet i 3 timer pga at jeg har vært så utrolig kvalm og uggen i kroppen. Blir helt utslitt av dette jeg. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha overskudd til å bli mamma i tillegg.. Huff, jeg er så bekymret for om lillegutt i magen har det bra. Han sparker, så jeg tar det som et godt tegn. Er det noen andre her som har opplevd det samme, som har hatt tegn på svangerskapsforgiftning, eller har hatt det? Hvordan gikk det med dere? Jaja, det var min lille bekymring, som jeg håper jeg kan få avkreftet i dag hos jordmoren.
Vimsetrollet Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Har ikke vært borti noe lignende, men vet at det ikke er noe gøy å bekymre seg for sånt. Bra at jordmor følger deg opp da. Krysser fingrene for deg! Lykke til!
kokosbolle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk! Er selvfølgelig kjempeglad for å bli fulgt nøye opp, men samtidig så lurer jeg på hvor lenge de lar meg gå med disse plagene? Tenk om jeg plutselig havner 14 dager på overtid? Jessus, tanken på å ikke få sove pga kroppen i 33 netter til er ganske avskrekkende og deprimerende. Får håpe lillgutt tar til vettet og kommer innen termin )
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg opplevde lignende sist mnd. Blodtrykket mitt hadde hele tiden ligget på 105/50, plutselig ble det 135/90. men etter noen kontroller var det nede i 125/70, å det har det vert siden nå
kokosbolle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 Satser på at det skjer hos meg også! Da bærer det avsted til jordmor! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå