Gå til innhold

Blir satt igang til mandag hvis ikke annet..

Anbefalte innlegg

skulle vise seg å skje...

Vært hos jordmor idag, hun bestilte igangsetting til mandag kl. 09.30...

Fyttirakkern, har aldri vært så deprimert tror jeg.... Dette er rene torturen synes jeg ;(((((( Har hørt så mange skrekkhistorier om de som må settes igang... 2, 3 og 4 døgn med helvete!!!! Skulle ønske vannet bare kunne splæsje ut hvor som helst..... Jeg hadde jublet av glede!!!

Ja, ja - den som venter.........

Fortsetter under...

Jaja...godt å ha en dag fastsatt da.

Har selv hørt både positive og negative historier/opplevelser rundt det å bli satt iganga oss håpe at det skjer av seg selv da, før den tid.

Krysser fingrene for at vannet ditt bare skal splæsje ut jeg:)

Jeg har også hørt mange positive historier om igangsetting! Så rart det må være å vite at mandag skjer det, om ikke før!!!!

Har termin i dag jeg...men skjer det noe....nææææh! Skal til jordmor kl 11, er litt spent!

Hei

Da har du i alle fall en dato... Men vi får håpe det skjer noe før!!! Skjønner godt at du er deprimert jeg....

Skal til jm kl 1230, se hva hun sier...... Jeg må nok settes igang jeg også. Mamma måtte jo det med både meg og broren min..... Hun har bare posetive opplevelser med det.

Hei popkind... Jeg ble satt igang med førstemann... Fra dryppet ble satt til jenta var ute tok det fem timer og femti minutter... Hadde en fin fødsel... Husk alle er forskjellige..... Det går nok så bra. Ska selv settes igang på tirsdag, men vi har jo noen dager på oss enda...

Annonse

æsj..håper det skjer nå popkind - før mandag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

masse psycho hard core fødestøv kommer i kanonfart DIN VEI!!!!!!!!!!!!!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@////////////////////////&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))=====================?????????????????``````````````````````````````````````````````````````````!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk, dere er så gode å ha..

Godt å høre noen med gode erfaringer vedr. igangsettelse..

Og beth: her får du fødestøv fra meg..., veit jo ikke om de hjelper da;( ?

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Annonse

Men da vet du at det uansett skjer noe snart da popkind! Min menstermin er jo passert med lysår og ul-terminen er til søndag, så jeg går i verste fall til nyttår med denne magen!

Fødestøv oversendes herved: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************''''''''''''''''

Hei Popkind. Jeg har en positiv erfaring med å bli satt igang. Jeg har aldri opplevd det i tidligere svangerskap, men det måtte til da vannet gikk med sistemann - uten at riene kom igang. Jeg hadde også hørt mange historier om igangsetting, og grudde meg veldig til dette.

Jeg hadde en svært erfaren jordmor (Sykehuset i Fr.stad), som hørte på meg når jeg spurte om hun ikke kunne starte veldig forsiktig med doseringen. Tanken min var at kroppen da kanskje ville få en mykere start, enn om hun skrudde kranen på fullt med en gang... Dette var helt greit for jordmor. Riene kom kjapt igang, og de kom etterhvert tett. Jordmor sjekket stadig for å følge med om kroppen "overtok" - da hun kunne konstantere at så skjedde, og at mine egne rier vedvarte, skrudde hun av dryppet. Jeg fikk også jevnlig tilsyn av lege. Gutten ble nøye overvåket under hele fødselen, og jeg hadde ledninger rundt hele meg... (jeg fikk hjelp til å bevege meg rundt likevel).

Jeg ble satt igang kl 0945 og gutten var ute kl 13. Kjapp fødsel mao. Jeg sydde heller ingenting etterpå. Imidlertid var jeg høy på lystgass en stund etterpå...

Jeg håper en positiv erfaring kan få deg til å se at det ikke trenger å være aldeles forj... å bli satt igang.

Ønsker deg lykke til, og håper selvfølgelig at du kommer igang av deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...