Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Mannen min sine guttefavorittnavn er Thomas og Tobias. Jeg synes det er fine, men kjedelige navn. Mine favoritter er David og Matteus. Hva synes dere om disse fire navnene? Hvem bør "vinne" navnediskusjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker David best, deretter kommer Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenspire Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Tobias og david synes jeg er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Min stemme gaa til din mann! Ville valgt Tobias! Men Thomas er ogsaa veldig fint. Dine to likte jeg desverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 1) David 2) Thomas 3) Tobias 4) Matteus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Liker David best. Thobias og Thomas er oppbrukt. Matteus syns jeg ikke noe om i det hele tatt. David er et navn jeg vurderer om det viser seg til at vi venter en Gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 Eller Abraham, Isak og Jakob. Himmel og hav for alternativer. De klinger helt likt i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #8 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva med David Tobias? som dobbelt navn? 1)David 2) Tobias 3) Thomas 4) Matteus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #9 Del Skrevet 18. desember 2006 !. Tobias - klart finest 2. David - greit nok 3. Matteus - ikke min stil 4. Thomas - kjedelig 80 talls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #10 Del Skrevet 19. desember 2006 ????? Hva mener du egentlig med det innlegget Pashla?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #11 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg mener: David, Daniel, Tobias, Matteus, Sakkeus, Sakarias, Natanael, Gabriel, Aron, Abraham, Isak, Jakob, Lukas, you name it. Alle sammen bibelske, og av et slag som føltes håpløst gammeldagse og tunge da jeg vokste opp. Jeg syns fortsatt de klinger religiøst, verken mer eller mindre. Ikke søtt, ikke vakkert eller stygt, bare religiøst og gammeltestamentlig og fremmedartet. Kan ikke velge mellom navn eller rangere navn som høres "like" ut og som vekker samme assosiasjoner. Dessverre ser jeg bare for meg gravsteiner og ikke fødselsattester med disse navna på... Beklager. (Jeg registrerer at her står folk i kø for å utrope Sakarias og Matteus som "søtt". For meg er det bare bibelsk.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå