Serial mom Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Den andre ble så lang,og det sto så mye hemmelig der(ha-ha),så da må vi slette alle spor nok en gang ;-) Fikk du deg tur i solskinnet da? Kom meg ikke ut før mørket kom sigende,men fikk iallfall kjøpt de fordømte pappeskene og kikka på en møbelbutikk. Det er driiitvanskelig å finne en sofa som BÅDE er fin OG god å sitte i! Må ha i skinn,det er det eneste kravet. Kan ikke ha siklebikkje og stoffsofa + at om det en gang i verden måtte dukke opp en liten baby,så er det nok kjekt å bare kunne tørke av sofaen med en klut! Bare noen få dager til jeg suser nordover nå. Både gleder og gruer meg. Gruer meg til å være borte fra K.,og til at folk skal begynne å gnåle om vi ikke snart skal få barn. Gleder meg til å se familien og hundene,og til kanskje å få en hvit jul,ser ut for at det begynner å snø der oppe nå, jippi! :-) Ser du skal forandre nicket! Jeg har miste oversikten på antall pp'er,men har kontroll på månedsantallet enda da. Er ikke så nøye i grunnen, jeg vet jo at jeg sliter,det holder for meg!( jævlig nok,he-he!) Har du hørt noe mere ang. utredninga? Du var jo så godt igang! Er syklusen sånn høvelig stabil nå,eller er du enda ute å sykler? Jeg blør littegranne enda,men det er vel normalt. (Er nøyaktig 1 uke siden det aller siste kom ut) He-he,ser på tv at mennene bruker en tusenlapp mer på gaver til kjæresten enn jentene. Jeg vet hvorfor! Det er som mannen min sier;"det er lettere å kjøpe dyrt enn billig,for da slipper man å tenke så masse!" Det stemmer jo faktisk, vet jo masse kule ting jeg kunne kjøpt om jeg hadde ubegrensa med penger! Har kjempelyst å kjøpe han crosser(sånn motorsykkel man kjører i grustak/skogen/på bane med),men det blir ikke i år,da må jeg isåfall selge meg nedi gata her først,ha-ha! Tror det blir div. verktøy og sånn, jeg. Har du funnet på no lurt til din? Klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 JA det er greit å beg på nytt litt innimellom! Er noe dritt md de nysgjerrige damene og ekle mennene her inne! Gidder ikke å bli drept pga en fille tråd liksom... Bedre med Jens Bjørnebo da! Uten en tråd hihi! Eh... vel! Jeg kom meg ut, før det ble mørkt, men i bilen hihi! Er et stykke for meg til nærmeste butikk kan du si! Fikk kjøpt 6 julekort, men ingen fine... så jeg er ikke ferdig med ditt enda ) Så fikk jeg kjøpt noe småtteri! Ble ferdig med en og en halv julegave! Ønsker meg ny sofa jeg også! Har alltid bare hatt arve sofaer, beg å bli mektig lei kan du si, men gidder ikke kjøpe ny nå uansett, med hund og forhåpentligvis baby i nær fremtid! Å vet du at jeg misunner deg faktisk litt, som skal reise å juleferie til mamma og pappa! Er noe spes med det... Jeg har aldir hatt noe sånn fast juletradisjon med meg hjemmen i fra! Middag en gang utpå kvelden og et hus som alltid har vært på sju halv tolv! å bare rot! Prøver alt jeg kan for å få det til med Vetle da ) Lage våres egne tradisjoner. JA jeg tenkte det da, men i det rottereiret her blir det vel tatt galt opp hehe! Åssen kan du hoppe fra 1 pp til 9pp a? Synes jeg hører det! Lest den tråden jeg har lagt inn ang sykemeld å skravle eller? Ligger en til der ang folk som er sure på folk som sykemelder seg! Eh... syklus ja? Hva er det da? Jeg har ikke peil? Men tror faktisk at jeg har hatt el for 2 dager siden? Hadde en temp dipp? er det det det heter? For 3 dager siden, å stigning i går og i dag! Betyr ikke det noe da? På det laveste i en syklus ligger jeg på 35.45-50! og i går var den på 36.20 og i dag 36.28! Jeg blødde ikke i det hele tatt første gang! å litt i 1 uke ca nå sist ) Vet du at jeg tviler ikke! Det er en typisk gutte løsning... letteste utvei hihi! De har det uansett så jævlig lett! Et smykke så er det bankers liksom! Oi en crosser! da hadde vel mannen min gått i taket tenker jeg... men er det noe vits å kjøpe så psykt dre ting da? Han vet vel åssen ståa er med deg og økonomi, samme som mannen min vet hvor jeg står. Du som er fysioterapaut! Gi han et "gavekort" på kroppsmassasje, litt erotiske oljer, en sensuell bok, godlukt og noe digg! Jeg har ikke peil på hva han skal få enda! hehe! klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7458453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja,er en del som alltid skal snoke i andres saker,og så kommentere noe på en litt kjip måte! Skjønner jo at en del vi skriver kan misforståes av andre,siden de ikke har hele historia og kjenner oss og vår interne,rare verden! sikkert noen som blir sure for at vi ikke bare snakker om EL og slim og pp'er,men nå får de jo dosen i detta innlegget da,så da kan de ikke klage! Tror du har hatt EL nå, ja,så da kan det jo bli spennende mot romjula da,hi-hi! Jeg orker ikke tempe,hva er vitsen,har jo ikke hatt sex på et par mnd,og siden jeg blør litt enda og er øm etter MA'n,så blir det ikke noen prøving før jul uansett. Tror ikke jeg kommer til å ha EL på enstund heller,stakkar kroppen vet jo ikke hva den driver med nå! Blir fortsatt litt kvalm innimellom også. Leste trådene om sykemeldinga, ja,men de er vel enda lengre nå! Så hisige folk blir! Det er jo ikke sånn at de som jobber hele sv.skapet er über-mennesker,de har bare vært heldig med å ikke bli særlig dårlig og så har de kanskje en sitte på ræva på kontor-jobb,eller jobber i en rolig butikk,eller no! Skulle nok klart å jobba som fysioterapeut ganske langt ut i sv.skapet,iallfall om jeg jobba på sykehuset,der er det ganske slapt! Men om jeg hadde vært like kvalm som jeg ble nå,så hadde jeg måtta sykemeldt meg de første månedene,for det er mye ekkelt på sykehus,rare lukter og sånn... Syns folk skal passe sine egne saker,og feie for sin egen dør! Så flink du var som fikk handla litt gaver og kort da!:-) Skal kjøpe gave til K idag,det har jeg bestemt! Vi har arve-sofa så det suser etter,vi også! Den er vel 25 år og nedsunket som bare det,den vi har nå. Den blir stående her i leiligheta! Tror bare vi tar med plasmaen,alt annet blir stående. Vi har hittils bare sett på brune,men K falt for en hvit(!) en igår! Syntes ikke den var helt super,men tror han hadde syntes det var stas å velge ut sjøl,uten at jeg la meg i,så kanskje han bare skal få vilje sin!? Må lete litt til først,vil jo helst at vi begge skal være fornøyde! Så kos at du lager skikkelig juletradisjon med V da,det blir kjempefint for han å ta med seg videre! Vi har ikke sånn super-idyllisk jul vi heller,men det er det samme hvert år iallfall,så det er jo en tradisjon i det minste. Vi er så få,så orker ikke gjøre så mye ut av det. Rydder og vasker litt,setter opp den vanlige pynten og har middag i seks-tida med karamellpudding etterpå,og så pakke-åpning i stua med litt kaker og julegodis. Synes det er nok,orker ikke sånne store selskap,masse slekt og alt sånt! Ja,og så kjører noen av oss alltid til kirkegården for å legge på krans og tenne lys på gravene.(alle besteforeldrene mine er døde,så blir jo noen graver!) Du gjør vel kanskje det samme du også. Det er litt fint å gå på kirkegården på julaften,men for deg blir det vel ekstra tungt,med Benedicte. Vet ikke åssen du takler det,men du er den sterkeste jeg kjenner,det er helt sikkert! :-) Trenger ikke gi så dyre gaver,nei,har jo nok å bruke penger på framover,men noe må man jo kjøpe! Crosser får bli når jeg blir millionær!(og legg merke til ordet NÅR,ha-ha,her er optimismen på topp!) Nei,hva skal man ta seg til..... Rydde litt i eskene? Se Dr.Phil? Det så så grått ut ute,tror jeg venter på sola før jeg går ut! KLEM :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7459054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Skjønner meg rett og slett ikke på dem! Greit med folk som snoker å har neo hyggelig å komme med, men har de ikke det kan de la være!!! Kan bli så sure de gidder for min del... I dont give a shit! Ja det blir veldig spennende for vi har hatt masse "putekrig" også, men jeg hadde jo bestemt meg for å ikke prøve... Veldig dum besluttning for jeg klarer jo ikke å la være når alt kommer til alt! Uff ja tror kroppen min er max forvirret også! Har jo ikke hatt besøk av Tr i det hele tatt siden august eller noe??? Å så ekkelt at du er kvalm enda da, skl det være sånn da? Du er vel i fin form ellers vel? Det sykemeld. greiene provoserer meg noe inn i helvetet, for det er som jeg sier at det er utrolig mange her inne som sier at de har flotte jobber osv, å da er det jo ikke noe rart de orker jobben sin. Hadde fint klart å jobbet som legessekretær igjen jeg å! Ja veldig flink hehe, har ordnet barnevakt i dag, så meg og T skal shoppe litt ikveld, det blir kos! Så får jeg kjøpt julekort og litt attåt tenker jeg! Ja, arvesofa er kult det, skal bare være forsiktig med hvem du arver av... Foreldre, besteforeldre er en ting, kompiser en annen ting, grøss! Full av gammel morro haha! Å dere må ikke finne på å kjøpe hvit sofa!!!!Da får dere et problem vettu! Jeg liker brune jeg da! Sånn typ "Mercur" på Bohus! JA vet du at jeg vil at gutten min skal tenke tilbake på jul hos mamma som noe fint, varmt og godt! Sånn at han vil ønske å komme hjem når han blir eldre også! Skal alltid ha rommet hans ledig til jul ) Jeg har ikke vært på graven til Benedikte på 1år nå! Det er velsig trist, men jeg føler så på det nå at jeg ikke klarer å gå dit, håper pappan hennes har vært der da! Vi pleide å gå dit sammen helt til for et par år siden... Var spesielt det! Tente lys og gav hverandre en klem å gikk hjem til hver vår familie! Jeg må legge til at jeg har bodd 3mil unna altså! Hmm takk du er nå så søt å da! Blir litt flau nå! Skal kjøpe noe fint til mannen min også når jeg vinner en plass hehe! Ja kom deg ut, det skal jeg å nå! Er knall vær her!! Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7459314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Gò mårn! Ny dag,nye muligheter bla bla bla....:-) Ser ut for at det blir finvær idag også,så da må man bare manne seg opp og komme seg ut før sofatrollet kommer å tar alt overskudd! Enda tidlig,ingenting er åpen,så da kan man sløve litt enda en time eller to:-) Fikk dere handla litt igår,eller? Jeg har kjøpt gave til K,endelig! Det ble verktøy! Må finne et par småting og krydre det med også,alltid gøy med flere pakker! :-) Har ikke vært på skravlesida idag,er spent på hva de krangler om idag! Er alltid noe å henge seg opp i,liksom. Er litt overraska over hvor stygge folk kan være mot hverandre,de tinga noen får seg til å skrive! Greit at man er uenig,men sånne raseriutbrudd kan man vel spare seg før dersom førstemann ikke har vært ufin eller noe til å begynne med! Ja ja,dem om det,er jo litt underholdende å følge med på da,man lærer seg litt om åssen folk faktisk kan være iallfall. He-he,noen arvesofa fra kompiser av K skal aldri innafor dissa dørene,det er helt sikkert! *grøss* Den hvite sofaen er i skinn da,så det går vel kanskje an å holde den rein alikevel? Æsj, jeg vet ikke. Vi har egentlig sett på brune hele tida. Jeg elsker sånne tunge,massive italienske møbler, jeg,men den stua er ikke så godt egna til noe voldsomt,så må vente med det tul vi bygger hus sjøl. Vi har tegna ferdig en god del av "drømmehuset"(det var ikke alltid så mye å gjøre da vi seila rundt..),men det kan vel ta noen år før det blir bygga,vet ikke helt hvor vi vi slå oss ned henne. Skjønner veldig godt at du ikke har klart å besøke grava det siste året,ting er litt vanskelig for tida mtp barn,og da er det sikkert best å ikke utsette seg for den belastninga slik som tingene er nå. Men ting blir heldigvis alltid bedre,bare man er tålmodig...(men får da være grenser for hvor tålmodig enkelte skal være nødt å være da!) Skal pakke inn litt gaver,må se over hva jeg egentlig har kjøpt til søstra mi,det er så lenge siden jeg kjøpte det(gikk amok på Victoria's Secret i Vegas!) Håper du har hatt en fin start på dagen,uten tiss i gangen,herske-syk katt og plagsomme svigermødre ;-) Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7469068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja du sier noe ! Jeg har fått kastet av guttungen i bhg alt, er drit fornøyd med det hihi! Sofaen kan jeg ikke tillate meg å legge meg på, for da kommer jeg ikke opp før i 4 tiden ... kremt! Jaaaa fikk handlet masse!!! Julegave til verdens beste mann ) Kjøpte jakke til han! Sånn halv lang frakk sak, som man kunne ta av en del inni, så ,man kan bruke den til pent og hverdag ) Han kjøpte en selv også... Han prøvde den etter at jeg hadde kjøpt den andre å vi kunne ikke henge den tilbake igjen, han ble drit deilig i den!!! Men vi fant ikke noe til meg da ( Har blitt så feit at ingenting passer! Så er jeg på toppen av det hele drit kresen når det gjelder jakker! Den skal være lang, innsvinget, sort og ikke bomsete!!! Samt at den skal være fin og røff på samme tid ! Mission impossible! Så fikk jeg kjøpt 5 gaver til ) Er drit fornøyd jeg! Verktøy til mannfolk er jo alltid en god ide! Jeg vant 2000kr på automat i går! Puttet på 40 kr hihi! Spanderte middag på mannen da gitt ) Jeg er helt enig med deg, helt utrolig hva folk klarer å spy ut bare fordi ingen kjenner dem.... Jeg er anonym så jeg kan være ekkel mot alt og alle na na na na nana! Jeg leser bare det jeg synes er artig så driter jeg i alle andre hehe! Men har vel ikke vært i noen konflikter her enda! Eller jo det var vel noe på 1 trim en gang? Jeg ble så jævlig provosert av de geitene som ville bli skjærmet for alt det vonde... De mente at ma/sa gjalt så få her inne haha! Kom ut av den lille glassbollen din å se hvordan det egentlig er liksom! Ble skikkelig dritt sur da, så måtte kommentere det! Nei ville ikke hatt noe kompis sofa jeg heller gitt! Blir litt tysent det. Å jeg liker også sånne tunge og litt mørke møbler ) Nå har vi faktisk mest sånn indisk stil her, tungt , mørkt, jordfarger og rødt! Å så spennende at dere har tegnet drømmehuset da !! Greit å være tidlig ute, men kan nok hende dere forandrer litt på det etter at dere har fått barn? Det er jo ikke noe å tenke på Elli-karamelli!!! Du skal flytte til Tønsberg ) Sånn at vi kan starte egen bedrift!!! Å dra på kafe hehe! Det var liksom "bedre" i flere år.... Men noe har skjedd! Det gikk så lang tid føt jeg hadde mulighet til å dra dit, så kom den dårlige samvittigheten... etterfulgt av angst for hva som møter meg der ( Jeg skal pakke inn litt gaver jeg også, samt finne adresser til julekorta mine! Jeg ble ikke møtt av tiss, men en strålende fornøyd liten kar sm hadde funnet ut at han skulle pakke opp to luker i kalenderen sin fordi han glemte det i går! Å foressten valpene er født!!! I går! Men den ble rød da! Tror jeg driter i det nå jeg?? klemmer på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7469330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Så supert da! Så kjempeeffektive dere var da,blir imponert nå! vi må bli flinkere til sånt vi,er eksperter på å sose bort all tid til ingenting! Må nok gå på kurs! Jakke er dødsvanskelig å finne,iallfall sånn "fin" jakke, jeg klarer bare finne boblejakker og sportskær og sånn,ha'kke peil på hva som er mote før alle andre har skjønt det,og da er det fritt for det som er kult!:-( Skal holde utkikk etter en sånn jakke du beskrev,så roper jeg ut om jeg ser en her i byen! 2000 på spilleautomat?! Heldiggris!!!!!!!! Jeg har aldri spilt på sånn automat,ikke sidende slutta med de derre man putta på et kronestykke og skulle skyte den nedi et hull med en liten sum penger på. Toppgevinst var 10 og 20 kroner!(savner de maskinene!) høres ut som dere hadde en kjempeflott dag igår! :-) Den greia på 1.tri leste jeg,og den foregår til dels enda. Det er jo det hele 1.tri dreier seg om, jo. Det er bare 12 uker man håper man klarer seg igjennom,så kan man slappe av og kose seg etterpå,kjøpe ting,forberede seg,glede seg... Jeg er bare nervevrak hele den tida,og det blir ikke bedre neste gang! Drit i de som flyter rundt i glassbollen sin,en gang i livet vil de få det tungt de også,og da vil de helt sikkert ønske seg muligheten til å snakke om det! Åh,nå kom det en mms fra deg, jippi! :-) Så fiiiin!!!!!!!!!!!! *misunnelig* Det eneste jeg har å skryte med på mms er bikkja mi,kan bombardere deg med bilder av han om du vil,ha-ha! Vi har tegna drømmehuset med perfekt planløsning,og helt ypperlig for de 3 barna vi ønsker oss! Super-praktisk er det faktisk! K. er veldig opptatt av smarte løsninger,kule innretninger og sånn. du får lete etter tomt ved sjøen i tønsberg til oss,så skal jeg mase og gnåle til han så lenge! :-) Bare han får starta noe for seg sjøl,så kan vi jo bo hvor vi vil! Og da skal vi sette igang prosjektet vårt,Vetlis,kommer til å bli konge! Får begynne å spare,hi-hi! Du er som meg,først utsetter du,så får du dårlig samvittighet/panikk og så angst fordi du ikke har gjort det du skulle.... story of my life! blæh! Ikke noe er så stas som å ha glemt julekalenderen noen dager,for så å ha oppsamlingsdag! namnam!(hmmm.. tror jeg har glemt min et par dager også,må løpe å se!) Næh,er de født?! Åh,hurra! Du må sende bilde når du får det tilsendt! rød er vel like bra det vel,han er sikkert nydelig! :-) Har dere bestemt dere for de nå da,eller er det fler kandidater? Tenk så deilig å få en liten kald snute i nakken når lillebabyen kommer tassende opp i senga på mårran og vil ha kos,hi-hi!:-) Å,nå bare gleder jeg meg til å komme hjem til gamle sviskerfjes på søndag! Puss puss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7469763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 #8 Del Skrevet 15. desember 2006 He.... jeg vet nå ikke det akkurat! Vi suste rundt som to bier vi også! Umulig å finne noe som helst i denna byen jo ( Men vi spiste jo sinnsykt god mat da hihi! Jeg ender nok opp i en sportsbutikk til slutt jeg også! Blir så møkklei! Fant ei dritfin jakke i sta! Så hadde de ikke str min ( Hmmm Ønsker mweg nutrilett til jul jeg!!!! Ja de 2000kr kom godt md skal jeg si deg, for sykepengene mine har ikke kommet *FURT* De kommer ikke før 20! Så da sliter jeg litt hehe.... Ja jeg husker de automatene... Var på en sånn spillegalskapen min startet! Neida, jeg tuller bare, men husker jg synes det var moro! Ja jeg kan enke meg det.. Like greit å holde seg her inne da! Hvem vil være der inne? Ikke jeg.... Vil være på bim jeg :oD! Blir for teit! KAn nok hende det er noen som blir stående med fingern i ræva fortere enn de aner! Men de kommer sikkert til å bytte nick når de vil ha sympati! Bikkja di var jo kjempe fiiiin! Du skulle sett den enorme kule hunden jeg så i sta! En Rodisian Rigdeback!!! Den var drit kul! Så snill som et lam vettu ) Jeg setter inn anonnse å finn! Tomt ønskes kjøpt nær sjøen hihi! Pris uten betydning! Å det hadde vært konge ja! Du och jag! Så kult med eget tegnet hus da, det vil jeg ha også... Men det får bli i mitt neste liv tror jeg, for skal gubben ut herfra er det beina først for å si det sånn! Dårlig samvittighet er etternavnet mitt faktisk, ble visst født med det jeg dessverre! Dritt, dritt, drittt!!! Furt, jeg har ingen kalender jeg! Ingen som har laget til meg ! Hmmm neste år skal jeg jammen gjøre det selv.... Kanskje jeg får noe kult også haha! JA de har kommet... gleder meg til å se bilder! klart jeg skal sende dem til deg!!! Vi snakkes snuppis, må gjøre noe her nå! Klemmer på og god helg fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7458046-vetlis-rydders%C3%A5-starter-ny-tr%C3%A5d-idag/#findComment-7473152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå