trebarnsmamma? Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei Aga :-) Husker deg fra bim! :-) (Lillepersille her). Vi har kjøpt en stk "Tassen"- bok til lillegutt pluss "mitt første bibliotek" fra bokklubbens barn, og et par bøker til, pluss en fin leke fra Sprell fra alder 6 mndr. Står det bra til med dere?
Hoppetussa Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har sagt at vi ønsker oss klær og bruksting, som sengetøy, ting til rommet og leker hun kan ha seinere(hun har nok tilpasset sin alder nå) Som jeg sa til samboeren min: datteren vår på 4,5 mnd synes det er like spennende å pakke opp en fyrstikkeske som en stor dyr gave!
Hoppetussa Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Gyngehest og bøker står på ønskelisten blant leiker, for hun er helt vill etter bildebøker! :-)
trebarnsmamma? Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Ser nå at du skrev hva man skal ønske :-) Vi har ønsket oss: ullbodyer, Gyngehest, bøker, bukser, brio-gå-vogn, puttekasse, leker fra kaloo, manhattan baby og lamaze :-)
Da HarViTreUnger Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje...? Tripp-trappstol og tilbehør Lekematte fra Babyshop som ligner en gymmatte Smekker og skjeer til baby Drikkekopper Skinntøffler alla Robeez str halvt år og oppover Leke til vognen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå