Happy H Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Permisjonen t mannen snart over. Bare 3 dager igjen så e han tilbake i arbeid. Har vert godt å ha han her m oss, sjøl om eg jobba.. Hermine stor kosa seg m pappaen sin.. Men no har han altså vert hjemme i 2 mnd og ikkje gjort ein drit her hjemme!!!!! E så skuffa eg assåå...hehe, lov t dsant? Han så skrøt så grådig over at når han sku ha permisjon trengte ikkje eg gjør nokke då sku han vaske alle golv osv... Han har endå ikkje vaska et eneste golv,sotte på en maskin m klær og knapt laget en eneste middag...grrrrrrrrr.............. Alle de tingene eg hadde sett såååå frem t å slippe!! Jajja, han e no skjønn alikevell :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Åjjaaaaa. Sånn er det hjemme hos oss også. Han er meget spak over at han ikke har fått gjort så mye. Men når det gjelder husarbeide så har vi vaskedame og han får ikke lov til å vaske klær, har ikke råd til det....... Men det er 1000 av andre ting som skulle vært gjort, kappet opp tennve, pusset sparkelet på peisen, fliset 8 fliser på badet og en del slike ting. Jeg forventer ikke noe for jeg vet at det er ikke så lett med en som krever oppmerksomheten 100% for tiden. Men når jeg spør han om han nå skjønner at ting jeg gjorde tok litt tid, så kommer det et spakt jaaaaa. Jeg gjorde jo alt husarbeide, vaskedama fikk vi i september, og i tillegg så har jeg malt lister, vinduer dører og brannmuren på peisen og første strøket på peisen, klippet gresset, hagearbeide. Så han er ikke helt på topp for dagen, sover litt dårlig pga det, han har veldig dårlig samvittighet for han ikke får gjort noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2006 hehe, men de har jammen godt av å ha litt dårlig samvittighet..syns d eg asså! Vi får jo gjort alt som ska gjøres, e ikkje verre m de sku eg tro.. men tydeligvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Her har mannen min nettopp gått ut i perm. Jeg er arb.ledig, derfor tusler vi rundt her hjemme begge to. Og jammen er d deilig med selskap og avlastning. Får sove lenge annenhver dag og slipper å ta hver en bleie og måltid:-) Dessuten er han kjempeflink til å hjelpe til med sånne juleting, så her kan jeg ikke klage:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er vell det som er forskjellen på oss kvinner og disse mennene.... Vi klarer å få gjort ting mens disse små henger i beina på oss...Mens mannfolka ikke kan gjøre 2ting på engang.. Å jeg har vertfall funnet ut at om jeg er effektiv å gjøre husarbeid med en gang lillemor sovner, får jeg en liten time å slappe av mens hun sover.... Han her hjemme klarer knapt å få i seg mat når han er alene med lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. desember 2006 hehe, godt å høre d ikkje bare e min mann anonym:) Han klara faktisk ikkje spise en gang han t tider, e så gale. E ihjel sulten når eg dukka opp. Han e flink å ta ho m seg ut på tur o.l, så d syns eg e kjempe fint då. Men sku gjerne ønske han fikk gjort litt mer i huset her og, d må eg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå