Benni-min Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har babybjørn bæresele til min 4,5mnd gamle sønn. Og skal ikke bære så veldig lenge før jeg kjenner det i skuldrene og ryggen. Det er jo så mye bedre å ha tyngden på ryggen i stedet for på magen, men når kan de begynne å sitte i slike? Vet ikke hvor stødige de er,eller om barna sitter "løst" i dem. I så fall må de være ganske store før de sitter i slik.
trebarnsmamma? Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Når de kan sitte selv :-) Det står i bruksanvisningen på vår at du kan la barnet sitte i bæremeisen selv like lenge som det selv klarer å sitte uten støtte. Jeg kommer nok ikke til å vurdere bæremeisen før lillegutt er 9 mndr ca :-)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har hørt at man ikke skal la dem sitte i bæremeis lenger enn de klarer å sitte selv ... blir ikke like godt støtta opp i en slik som i feks en sånn babybjørn bæresele nei...
Benni-min Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 ok, da blir det bæremeis noen mnd til hehe. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Høert at slike bæresjal er bra jeg skal prøve det istreden for babybjørn. Hadde babybjørn til den elste men likte den ikke noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå