Gå til innhold

Hvem skal være med dere på fødselen?

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt veldig lite kontakt med barnefaren og vil ikke ha han med på fødselen. Gruer meg nok som det er, og det hadde bare gjort ting tusen ganger verre om han skulle vært der.

Derfor velger jeg heller å ha med søsteren min, som har vært gjennom to fødsler selv og vet hva hun går til.

Vet ikke om barnefaren vil være med heller da egentlig, det har han ikke sagt noe om. Så føler ikke at jeg er en ond ond kvinne som tar fra han "retten" sin til å være der når barnet hans blir født.

Det blir nok bare meg og babyen.

Første gangen lot jeg meg presse til å ta med barnefar, noe som resulterte i at fødselen dro ut... Og den var ikke akkurat kort fra før.

Andre gang tok jeg med mamma, men ho kunne heller ikke gi meg den støtten jeg trengte.

Jeg har lyst til å ha med min beste venninne, men ho bor 60 mil unna og har termin tre uker etter meg. Så blir vel til at jeg har ho på øret, dvs telefon innimellom, slik at jeg får tenke på andre ting. Men vi ligger vel og føder samtidig og prater i tlf (som vanlig... ;-)). Det hadde jo vært typisk oss! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...