Gå til innhold

Fleire som har fått en gulpebaby?


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepps.... hun gjør ikke annet enn å gulpe... glad jeg har mye klær til hun!

skal til legen i morgen og prate om gulpinga hennes for det er ikke bare rett etter mat hun gulper,det kan være 5min før neste måltid også!

så nå bruker jeg stoore smekker på hun for å slippe å skifte på hun 100 ganger om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær e det også gulping længe etter mat... men bleian e full tel stadiheit så ho får nok mat i sæ... Har nu kledd på ho en sekkelsmekk, så æ skal slepp å skift heile tia på ho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun her gulper nesten aldri *bank i bordet*... men hun elsker å bæsje ned seg selv rett etter jeg har vaska henne!! Liker å markere de rene håndklærna sine tydeligvis.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært lite gulping på poden til nå... men de to siste dagene har han gulpet en del, synes jeg. Da går det fort noen bodyer..- for ikke å snakke om mamma sine klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! her er det en gulpebaby her også!!

men han gulper heldigvis bare rett etter mat!!

smekker hjelper lite, han drar dem vekk akkurat idet han gulper, slik at gulpet kommer under smekka..

synes ikke jeg gjør annet enn å mate (guttungen på 5, kaller meg melkebutikken), skifte bleier, skifte klær, vaske klær, og prøve å sove!!

dagene går i ett, men fy søren, det er skikkelig koselig!!

..det er også derfor jeg ikke er her inne og skriver så mye som jeg egentlig vil!! ting tar tid, og theo og marius og sambo og hus og katta skal ha sitt... skulle vært en blekksprut med 8 armer ;)

men nå begynner det å hjelpe, vi har fått pynta til jul, og begynt å komme inn i rutiner så smått :))

godt å høre at det er andre gulpebabyer her også!!

klem, klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag va ho skikkeli fontene... ho lå på rygg på ammeputa og sprutn sto verkeli langt opp i lufta.... mått bad ho da... va gulp over alt... men di to siste måltian nu har ho heldivis ikke gulpa... ho gulpa kanskje fra sæ før i dag ;D Kalla ho bærre førr gulpesnupp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi frøken gulpa veldig til å begynne med, men nå er det ikke så mye. Er mer at det overflødige kommer rennende ut munnviken etter hun er sovna, eller etter et par-tre timer kommer med skikkelig sprutspy. Jeg får berga unna både mine og hennes klær, men har nok krabbet og vaska en del gulv ja... Slitsomt det (har litt vondt i såret enda etter ks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,får skrive inn frøkna mi å :)

Ho gulpe ikke så mye,men nok til at vaskemaskinen går for fullt...

Varierer veldig fra dag til dag og hvor ivrig hun er når hun suger..

når hun hikker kommer d masse gulp..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...