Gå til innhold

Skal jeg teste????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm på lørdag, er det fortidlig å teste idag? Negativt på tirsdag, men det var jo veldig tidlig da.... Har MASSE vondt i magen og er sinnsykt oppblåst, men det har jeg hatt siden el... Er bare så nysgjerrig!! Igjen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes du skal teste jeg, hvis du har tester... :-)

Skrevet

Hei!!

Har du hatt regelmessig syklus frem til nå da?

Jeg hadde testet meg tror jeg...;)Er jo heeelt forferdelig og gå rundt sånn og lure da:) Men så skal man også tenke på det og ikke bli skuffa....

Har dere forsøkt og bli gravid lenge?

Jeg hadde tatt en test hadde jeg vært deg!!

Krysser fingrene her nå:)

Skrevet

Ja, he he :-) Er morsomt med live-testing as... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Blir jo så spent da;)

Nesten så man skulle tro det var meg;)

Prøvd lenge du da JuneSus?

Skrevet

Nå endelig ferdig på jobb!!! Tenkte jeg skulle ta med meg pinnen på dass å teste litt=) Bare synd den kommer til å være negativ, har en stygg følelse..... Men etter 19pp begynner jeg å bli rimelig stressa, å jeg blir jo ikke akkurat yngre med åra!!

Skrevet

MILLAH: NÅ er jeg spent :) Jeg har ikm på lørdag - og på vei inn i min 19pp.... Jeg har testet to ganger - og negativt... men... Jeg er sikkert ei av de som bare føder uten å engang vite at jeg har vært gravid.. .JA satser på det... :) JIPPIIIIIII

Skrevet

Er det live-testing nå??

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Vi venter og venter... Ser på klokka... hvor lenge skal a tisse????

Skrevet

Det kan da ikke ta SÅ lang tid å tisse en skvett vel?? Hehe...

Skrevet

Spennende!!!! ;D Krysser fingrene!!!

Skrevet

HALLO???

Skrevet

Mannen kom å reiv meg med på juleshopping, så fikk ikke testa før nå............................................ Så nå e jeg sur, sær, sint å trist å lei meg!! Faenfaenfaen=(

Skrevet

testa du? eller gjorde du ikke det likevel?

Skrevet

Testa veldig negativt!!! Å tr kom idag på jobb..... Da blir det fullt kjør inn i 20pp å mitt 30 år=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...