Gå til innhold

Julepakkeaksjonen!!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

www.julepakkeaksjonen.org

Ville bare tipse om at det fra torsdag til søndag er stand nede ved rådhuset for levering av julegaver :-) Åpen 14-19

Jeg har selv vært med på mange juleturer og gavene blir delt ut direkte fra hånd til hånd.

Aldersgruppe fra 0-19/20 år, la gjerne barna være med å lage pakke

Det koster en 50 lapp i fraktkostnader pr pakke.

Vil virkelig anbefale dette.

Vi har også kontorer i de store byene i norge, se hjemmesiden for info ang evt. levering av pakker der :-)

Fortsetter under...

Så gøy!

Hvor er hun jenta fra og hvilket år var dere med?

Jeg har vært med på totalt 6 julepakketurer hvorav 5 til Bosnia/Kroatia og 1 til Romania.

I år går det til Romania og Moldova.

Det er min far som driver organisasjonen og jeg har vært med på totalt 12 humanitære turer siden 1993.

Forferdelig mye arbeid men så fantastisk å få lov til å være med på :-)

Tips gjerne alle du kjenner, vi trenger virkelig flere julegaver i år. Håper på stort oppmøte på standen i helgen :-)

De reiser avgårde med color line på tirsdag, har såååååååååå lyst til å være med!!! snufs, men Romania er ikke stedet å havne på sykehuset om det skulle oppstå problemer med meg og knøttet så jeg får pent holde meg hjemme ja.

Hei igjen.

Vi var med i fjor. Jenta som fikk pakke fra oss var 6 år og fra Bosnia. Svigerinnen min har vært med i 1999/2000 til Bosnia også, og hun snakker om det enda! Hun synes det var en fantastisk opplevelse.

Vi kommer nok til å være med hvert år framover. Datteren til mannen min har veldig godt å av å være med å dele på "gamle" leker og klær som hun kan gi til andre barn som faktisk trenger det!

Hei.

Så gøy å høre at vi er flere som er engasjerte. Jeg er inne i ett barnehjemsprosjekt i Constanta Romania. Vi har holdt på siden 1997 med flere container sendinger og turer ned dit. Det er så mange flotte tilbak. Vi velger å heller sende penger til barna på dette barnehjemmet. Det er så flott tiltak når man kjenner barna og vet hvem det går til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...