Kråkebolla e blitt mor Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Glede mg. Då får eg vite korleis spiren mi har d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Lykke til så masse=O) skal selv på ul i dag jeg,men jeg gruver meg, er så redd noe er gale=O/ men prøver å tenke positivt.. Lykke til videre i svangerskapet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 hvor langt er du på vei kråkebolla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Eg e 6+4 sånn ca. Innvendig ul. Ka då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 bare lurte=) Heldig du som vet at alt er bra med den lille da!!! Gleder meg til jeg skal på ul, blir liksom mer "virkelig" da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 14. desember 2006 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå