vips-77 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Vært våken en time, og det er helt umulig å sove nå.... Skjønner ikke hva jeg skal være våken midt på natta for..... Er jo ingenting som skjer her så skulle liksom ikke være noen grunn for det - irriterende greier..... Aaaaaaarg!!!!!!
Angelas_Baby Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Har sovet MAX en time jeg....Har så sinnsyk tannverk at jeg sitter og skjelver, og hele hodet mitt verker, sitter å venter på at tannlegen skal åpne! MÅ få time før klokken 2, ellers kan jeg ikke før på mandag, og denne smerten orker jeg ikke lenger!!
Lystpåentiljeg Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Ja, er det ikke typisk. Er jo nåå vi trenger skjønnhetssøvnen, men går jo alltids an å ta en liten lur på dagen..
Praelia Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Har det slik jeg også nå. Ligget å stirret i taket siden 04.00. FRUSTRERENDE Får håpe på en hvil i løpet av dagen.
Ylva og Mathilde Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 God bedring med tannen Angela!! Er noe av det vondeste som finnes å ha tannverk! (All smerte lokalisert i hodet er egentlig dobbelt-pyton) Får håpe tannlegen kan hjelpe deg da, med tanke på kulen på magen..
Angelas_Baby Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Har fått time 13:30. MÅ få gjort noe, for det her er ille assa!! Ser jo ikke ut nå etter lite søvn,og enda værre vil jeg bli seende ut etter en halv liter bedøvelse!!! FLOTT liksom-----> Jeg og sambo skal ta fotograf bilder av oss og magen i ettermiddag, burde hvertfall fått i meg litt søvn,men neeeida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå