Gå til innhold

Fikk saa lyst til aa skryte litt av gubben...


NewYorkMom_får_to_tette

Anbefalte innlegg

Som mange andre her er jeg et hormonvrak for tiden, og jeg synes jeg syter og klager som bare det. Klager over alt som maa gjoeres hjemme og alt som ikke blir gjort. Over studier, og kvalme og plager og juleforberedelser som ikke kommer i boks... I gaar kveld hadde jeg en slik "klagerunde" og mannen min hoerte taalmodig paa og saa spurte han om jeg ville at han skulle lage en kopp ingefaerte til meg... Og da ble jo hormonelle meg saa roert at jeg omtrent begynte aa grine.

 

Fikk saa lyst til aa starte en traad for aa skryte litt av mannen min, og kanskje andre har lyst til aa vaere med. De som er alene har kanskje venner eller familie som stiller opp som de kunne sagt noen gode ord om i stedet. Synes det har vaert en del negativt her i det siste, og tenkte at dette kunne jo bli noe positivt aa lufte. So, here goes:

 

-Hver eneste kveld spoer han meg om jeg har tatt gravid-vitaminen min.

-Han lager ingefaerte til meg nesten hver dag

-Han gir meg en STOOR klem flere ganger om dagen

-Han vil gjerne vaere med paa hver eneste kontrolltime og vi proever saa godt vi kan aa faa det til

-Etter at jeg har spydd paa morningen kommer han inn med farris og en toerr ristet broedskive til meg.

 

Andre som vil "skryte litt" av ektefelle/sambo/kjaereste/venner/familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte akkurat paa at dette kunne jo bli en litt trist traad for de som evt ikke har noe saerlig stoette rundt seg. Beklager, det var ikke ment paa den maaten. Men forhaapentligvis har alle noen--en god venninne eller noen i familien eller andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil oxo skryte litt av min samboer oxo.. hehe..

jeg er veeeldig hormonell for tiden så han får gjennomgå ganske mye for tiden.. kjefting, klaging, grining.. etter at jeg har kjeftet blir jeg så lei meg og har så dårlig samvittighet at jeg kan begynne å grine.. men han sier at han skjønner og at han ikke tar seg noe nær av det.. "det går nok over etterhvert, lille venn" sier han..

han hjelper oxo til hjemme selvom han jobber ganske mye for tiden.. glad for at jeg har han!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil skryta over mannen min! Han er verkeleg den snillaste! Han får kjeft, har måtta gjort all jobben heime, lagar all mat, for eg orkar ikkje kjøkkenlukt ol. Likevel kjem han og klemmer meg og seier fne ting, kosar med magen min og pratar med bbabyen, står tidlg opp for å gje meg frukost på senga ol. Eg hadde ikkje klart dette utan han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min er også veldig søt i blandt..! ;) han drar meg inntil seg hver eneste kveld og vil kose og bare være nær meg, samme etter at det har roet seg etter en krangel eller et hormonutbrudd... :) han har også plutselig begynt å pjuske meg i håret hver eneste kveld etter jeg ble gravid, før fikk jeg han ca ikke til å pjuske på meg om jeg bad han om det engang.. :)

 

er kanskje hans måte å vise at det er noe spesielt som skjer, siden det av og til virker som om han er redd for at det skal gå galt, og ikke tør å glede seg ordentlig enda... :) men jeg vet at når vi kommer litt lengre, antageligvis når det begynner å vises bedre, kommer han til å overøse magen med kjærlighet.. ;)

 

og det er så søtt når han blir overgira og vil fortelle ALLE at han skal bli pappa... :) hihi...! må roe han ned og få han til å vente litt, er tross alt bare 9+1 på vei.. :) men er jo ikke bare bare det.. :) men er streng på at han får i allefall vente til etter julaften.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg- er kjempeførnøyd med min kjære, som støtter meg i tykt og tynt. Han sitter akkurat nå og hjelper meg med å lage en presentasjon jeg trenger i jobben min, selvom han er småsyk....Og lager fantastiske gode og sunne middager for meg så godt som hver dag, handler, og tar det som en selvfølge at han blir med meg på svangerskapskontroller mv. når det lar seg gjøre....He's the best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig bra tråd dette her! Min mann er også helt super. Vi har vært igjennom to prøverørsrunder før vi endelig lyktes å han har vært helt super hele veien. Det er han også nå når vi har testet positivt. Han er mye borte i jobben sin men sørger for at svigers ofte er oppom å ser til meg og gjør så mye han kan av husarbeid før han drar. Å så ringer han så ofte han får tid og spør hvordan jeg har det. Han er en snusk og kommer til å bli en supergod pappa. Han er ofte innom å leser her inne og skryter av jentene her:-)

 

Hilsen meg, 4+4 i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...