Gå til innhold

shitttttt.....hjelp?!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

passer kanskje bedre at jeg legger dette innlegget her ass....

ååååååååååå.... jeg har virkelig lagt gullegget nå ass.....

fant ut igår at jeg er gravid... holdt på med en fyr før, så var d ikke no mer, å noen dager etter møtte jeg en ny, som nå er typen min...

nå er jeg gravid, å jeg har null ide på hvem som skal bli far... jeg føler meg så DUM... er det noe måte jeg kan finne uta hvem av dem som kan ha befruktet meg? han ene hadde jeg sex med den 28nov å han andre den 2des..

vær så snill å hjelp meg hvis noen har noe svar for dette...... veit ik hva jeg skal gjøre i det hele tatt ass....

hvis det hjelper så hadde jeg sist mens 11 novenmber...

å etter som jeg har regna ut å har regelmessig mens så har jeg vel en sykluslengde på 31 dager........

vær så snill noen hjelp meg... føler meg som en stor tulling........

Fortsetter under...

Glemte å si det at.....

mandag den 4 begynnte jeg å blø litt... trodde først det var mens som kom... men d kom aldri mye blod.. bare litt.... så dette må ha vært festeblødningene..... så er det mest sansynlig at han den 28 eller han den 2 skal bli far?

:/:/:/:/ ***slå seg selv i hodet***

Hei!

Jeg var inne på babyverden.no og skreiv inn de opplysningene du kom med, at siste mens første dag var 1 nov. og at du har en syklus på 31 dager. Da kom dette frem:

Du er nå 4 uker og 2 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 28. november, 2006

Hjertet begynner å slå: 23. desember, 2006

Embryoet beveger seg: 16. januar, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 23. januar, 2007

Alle indre organer er ferdig formet: 23. januar, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 6. februar, 2007

Kvalmen avtar for de fleste: 13. februar, 2007

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 20. februar, 2007

Fosteret svelger og tisser: 6. mars, 2007

Tid for ultralyd: 13. mars, 2007

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 20. mars, 2007

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 3. april, 2007

Fosteret begynner å høre: 24. april, 2007

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 22. mai, 2007

Mange fostre legger seg med hodet ned: 26. juni, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 31. juli, 2007

Antatt termindato: 23. august, 2007

Men du kan jo ikke stole helt på dette...

Ønsker deg lykke til=)

takk for svar... har vært inne på det selv å regnet ut.... :):)

men tror ikke jeg kan være 4uker på vei heller liksom.... siden vi hadde sex den 28nov... å etpar dager før....... så kan ikke være 4 uker heller...

er merkelig.... emn fikk svar i et anna forum også.... å hun sa at det var IKKE han jeg hadde sex med 2des som kunne være faren..... eller hva tror dere?

Men man regner uker fra befruktelsen, så det med 4 uker kan nok stemme det.. Å siden du har fått positivt svar allerede på at du er gravid, så kan vel egentlig ikke være noe kortere i hvertfall... Det tar jo litt tid før disse testene slår ut.. Men hadde du sex noe føre 28 nov. da?

Annonse

er bare det at jeg tror ikke det kan stemme uansett med 4 uker.. er det som forvirrer meg sååå.... ja hadde sex før 28... 25 og 26.... så det er derfor det virker så rart at det kommer opp 4uker.. for det kan jo ikke stemme.... leste at det kunne ta 3-7 dager eller noe før egget festa seg... å det må ha festa seg rundt den 4 siden det var da jeg begynnte å blø litt..

blir bare sååååå forvirra av dette ass.....

Men om man tar utgangspunktet i vanlig 28 dagers syklus så kommer jeg frem til at befrukningen skjedde 25 nov.

Men du kan ikke stole på at den blødningen du hadde var festeblødning... Jeg hadde selv en liten blødning rundt uke 5-6.. Å det er mange som har blødninger i svangerskapet..

Men siden du har veldig regelmessig mens så vil jeg tro at det stemmer med rundt 4 uker... Men ordentlig svar får du nok ikke før du skal på ul..

hehe jeg skjønner hva du mener for noe... men la oss si da at jeg hadde sex 25 26 og 28.... så kan jeg jo umulig være 4uker... skjønner?:)

men kan de finne nøyaktig ca ut hvor langt på vei på ul da? har ikke vært hos legen ennå engang.. må få kommet meg dit imorgen....

har bare vært så enormt stressa pga jeg ikke har visst hvem å sånn huff...

men nå er jeg ihvertfall blitt myyye klokere.... bare det med den datoen som jeg synes er veldig merkelig ass....

Hehe hvorfor mener du at du ikke kan være 4 uker da? Mener du at du er lengere eller kortere? For man regner jo da fra siste menstruasjons første dag.. Å da er du jo ganske nøyaktig rundt 4 uker.

De måler jo fosteret da, så de skal jo komme frem til en termin.. Men de kan jo sikkert gjøre feil..

Det skiller nesten 3 uker på min menstermin og min UL termin.. Men nå har jeg veeeldig uregelmessig mens da.. Men jeg er ganske sikker på at menstermin stemmer jeg da..

Men siden du er regelmessig så skiller det nok ikke mange dagene på UL termin og menstermin.. Å da er det nok lettere og regne seg tilbake til.. Men UL er jo ikke før i uke 17-19 (ca. trur jeg)..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...